6 مدال طلا حاصل کار بانوان در مسابقات پاورلیفتینگ جهانی کاپ اروپا


6 مدال طلا حاصل کار بانوان در مسابقات پاورلیفتینگ جهانی کاپ اروپا

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ مسابقات پاورلیفتینگ جهانی کاپ اروپا سوم تیر ماه در کشور گرجستان _شهر تفلیس_ برگزار شد. اعضا و نفرات تیم راوپاورلیفتینگ بانوان ایران جهت اعزام به این مسابقات به شرح زیر است: الهام شاه نظری، مریم پناهی و حلما نورالهی به همراه شیرین نوبهاری به عنوان سرمربی تیم. الهام شاه...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ مسابقات پاورلیفتینگ جهانی کاپ اروپا سوم تیر ماه در کشور گرجستان _شهر تفلیس_ برگزار شد. اعضا و نفرات تیم راوپاورلیفتینگ بانوان ایران جهت اعزام به این مسابقات به شرح زیر است: الهام شاه نظری، مریم پناهی و حلما نورالهی به همراه شیرین نوبهاری به عنوان سرمربی تیم.

الهام شاه نظری در وزن ۶۲٫۵ حلما نورالهی در وزن ۵۵ و مریم پناهی در وزن ۸۵ کیلو در دو رشته پرس و لیفت موفق به کسب ۶ مدال طلا در این مسابقات شده‌اند.

تا به امروز هیچ فعالیتی در زمینه پاورلیفتینگ بانوان در کشور انجام نشده بود در همین راستا این تیم به سرمربیگری شیرین نوبهاری و سرپرستی حسام رحیمی برای نخستین بار در چنین رقابت‌هایی شرکت کرد.

شیرین نوبهاری سرمربی تیم پاورلیفتینگ بانوان ایران در گفتگو با خبرنگار سایت ورزش بانوان گفته بود: مسابقات کاپ جهانی اروپا با حجاب و پوشش اسلامی، بصورت کاملا رسمی و در کشور گرجستان برگزار می‌شود.

البته نوع پوشش و حجاب بانوان کشورمان در تصاویر مشهود است.

پاورلیفتینگ بانوان ایران با سرمربیگری شیرین نوبهاری پا گرفت (اینجا)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو