بازی Call Of Duty: WW2 برای کنسول نینتندو سویچ عرضه نخواهد شد


بازی Call Of Duty: WW2 برای کنسول نینتندو سویچ عرضه نخواهد شد

چندی قبل سازندگان بازی Call Of Duty: WW2 بیان کردند که فعلا تصمیمی در مورد عرضه این عنوان برای کنسول نینتندو سویچ ندارند. البته این گفته کاملا احتمال عرضه آن در آینده را تکذیب نکرده بود. اما حالا استودیو «اسلج‌همر» (Sledgehammer) کاملا انتشار یافتن بازی Call Of Duty: WW2 برای کنسول نینتندو سوچ را...

چندی قبل سازندگان بازی Call Of Duty: WW2 بیان کردند که فعلا تصمیمی در مورد عرضه این عنوان برای کنسول نینتندو سویچ ندارند. البته این گفته کاملا احتمال عرضه آن در آینده را تکذیب نکرده بود.

اما حالا استودیو «اسلج‌همر» (Sledgehammer) کاملا انتشار یافتن بازی Call Of Duty: WW2 برای کنسول نینتندو سوچ را تکذیب کرد. از این استودیو در انجمن ردیت سوالی پرسیده شد در همین مورد و جواب آن‌ها منفی بود.

بازی Call Of Duty: WW2 برای کنسول نینتندو سویچ عرضه نخواهد شد

عرضه نشدن بازی Call Of Duty: WW2 برای نینتندو سویچ خیلی هم باعث تعجب نیست. رئیس استودیو اسلج همر، «مایکل کاندری» (Michael Condrey)، در توییتر گفت که تصمیم عدم پشتیبانی از کنسول نینتندو سویچ در ماه ژوئن توسط اکتیویژن گرفته شد. چند سالی می‌شود که سری بازی‌های Call of Duty برای کنسول‌های نینتندو عرضه نمی‌شوند. آخرین بازی عرضه شده از این سری برای یک کنسول نینتندو، Call of Duty: Ghosts بود که برای Wii U در سال 2013 عرضه شد.

به تازگی مشخص شده است که چند بازی مولتی پلتفرم دیگر همانند The Witness ،Raiders of the Broken Planet و Middle-earth: Shadow of War هم برای نینتندو سویچ عرضه نمی‌شوند.

بازی Call Of Duty: WW2 در تاریخ 3 نوامبر (۱۲ آبان) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. بتای این بازی نیز در تاریخ 25 آگوست (۳ شهریور) برای دارندگان پلی‌استیشن 4 و اول سپتامبر (۱۰ شهریور) برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Call Of Duty: WW2 برای کنسول نینتندو سویچ عرضه نخواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر