Japan Studio در فکر ساخت عناوینی جدید است


Japan Studio در فکر ساخت عناوینی جدید است

Japan Studio که به شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی تعلق دارد خاص‌‌ترین استودیو فرست پارتی این شرکت محسوب می‌شود. این توسعه دهنده در مقایسه با دیگر استودیو‌های فرست پارتی سونی بازی‌های کاملا متفاوتی می‌سازد و اگر آثار Japan Studio را بازی‌هایی...

Japan Studio که به شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی تعلق دارد خاص‌‌ترین استودیو فرست پارتی این شرکت محسوب می‌شود.

این توسعه دهنده در مقایسه با دیگر استودیو‌های فرست پارتی سونی بازی‌های کاملا متفاوتی می‌سازد و اگر آثار Japan Studio را بازی‌هایی مثل Uncharted ،Horizon ،God of War و Infamous مقایسه کنید به خوبی به این تفاوت پی خواهید برد. شاید شما تا به حال اسم Japan Studio نشنیده باشید ولی مطمئنا با بازی‌های Shadow of the Colossus ،Ape Escape ،Bloodborne ،Freedom Wars ،Knack و Gravity Rush آشنا هستید.

معاون ارشد Japan Studio، «آلن بکر» (Allan Becker)، در مصاحبه‌ای با سایت IGN بیان کرد:

بعد از اتمام کار بازی‌های Gravity Rush 2 و The Last Guardian به نقطه‌ای رسیده‌ایم که کار زیادی برای انجام نداریم که نقطه عطفی برای ما محسوب می‌شود، چون زمان کافی برای انجام پروژه‌های جدیدی در اختیار خواهیم داشت. ما کار بازی Knack 2 را نیز به زودی به اتمام می‌رسانیم و به همین دلیل اعضای استودیو زمان خواهند داشت تا بر روی عناوینی تازه کار کنند.

«شوهی یوشیدا» (Shuhei Yoshida)، مدیر عامل شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، نیز چندی پیش بیان کرده بود که دوست دارد استودیوهای فرست پارتی به همان اندازه که بر روی بازی‌های قدیمی وقت می‌گذارد بر روی بازی‌های جدید نیز کار کنند.

بازی Knack 2، عنوان بعدی Japan Studio، قرار است در 5 سپتامبر (۱۴ شهریور) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
Japan Studio در فکر ساخت عناوینی جدید است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش