نقد و بررسی کرم دور چشم دکتر ژیلا


نقد و بررسی کرم دور چشم دکتر ژیلا

Dr Jila Eye Contour Cream مزایا:آنتی اکسیدان-آبرسان معایب: BHT-عطر-وجود برخی مواد حساسیت زا The post نقد و بررسی کرم دور چشم دکتر ژیلا appeared first on مجله زیبایی بهرو: زیبایی، مد و استایل.

برند دکتر ژیلا از برندهای معروف شرکت ایران آوندفر می باشد. یکی از محصولات این شرکت کرم دور چشم دکتر ژیلا است که در ادامه به بررسی این محصول می پردازیم.

در این محصول از مواد ضد التهابی و التیام بخش و با خاصیت آنتی اکسیدانی استفاده شده است که عبارتند از: عصاره برگ زیتون، عصاره آلوئه ورا، عصاره برگ چای، عصاره دانه انگور، روغن جوانه گندم، نیاسینامید و الانتئوین. استفاده از رتینول در یک محصول ضد پیری می تواند به مرور زمان معجزه کند، بعضی معتقدند که مشتقات رتینول و یا لایه بردارها نباید در دور چشم استقاده کرد. این اعتقاد کاملا اشتباه است. پوست اطراف چشم از نظر فیزیولوژیک همان پوست است ولی نازکی آن و از بین رفتن بافت چربی زیر پوست باعث می شود که این پوست خیلی نازک شود. بهترین راه حل این است که از محصولاتی که می خواهید برای دور چشم استفاده کنید به میزان خیلی کم استفاده کنید. توکوفریل استات ترکیب شیمیایی است که متشکل از اسید استیک و توکوفرول (ویتامین E) است و به­ عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند. نمک سدیم اسید لاکتیک به طور عمده به عنوان عامل آبرسانی و بافر (برای تنظیم مقدار pH محصول) استفاده می شود. همچنین در کرم دور چشم دکتر ژیلا برای جلوگیری از آکنه و حساسیت های پوستی از سدیم اسکوربیل فسفات استفاده شده است. مقدار کم اوره خاصیت آبرسانی برای پوست دارد ولی در غلظت های بالا می تواند ایجاد حساسیت کند و مقدار زیاد آن نیز می تواند پوست را پوسته پوسته کند، اوره می تواند جذب سایر مواد آرایشی را افزایش دهد. برای جلوگیری از آلایندگی میکروبی محصول نیاز به استفاده از نگهدارنده های میکروبی مثل متیل پارابن و ropylparaben است که خود آن ها می توانند احتمال بروز حساسیت های پوستی را افزایش دهند. بدون شک منابع غنی آنتی اکسیدان های کرم دور چشم دکتر ژیلا می توانند محافظت خوبی در برابر تخریب سلولی به عمل آورده و فرایند پیری پوست را تا حد قابل توجهی کندتر کنند ولی یکی از معایب این محصول استفاده از BHT و عطر در محصول است.

کرم دور چشم دکتر ژیلا برای گروههای سنی مختلف مناسب است. در خصوص ترکیبات محصولات ضد چین و چردوک در مقاله چین و چروک: آشنایی با ضد چروک‌ها و روش‌های درمان چروک توضیحات کاملی داده شده است.

Clinical Interventions in Aging, December 2006, pages 327-348

Drug Research, October 2016, ePublication

Dr Jila Eye Contour Cream
امتیاز بر اساس مواد تشکیل دهنده ی مفید
8
امتیاز بر اساس مواد تشکیل دهنده ی مضر
4
مزایا آنتی اکسیدان آبرسان
معایب BHT عطر وجود برخی مواد حساسیت زا
6.0
نمره بهرو

نقد و بررسی کرم دور چشم دکتر ژیلا was last modified: تیر 14ام, 1396 by سپیده زارع دلاور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان