حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: دشمنان در وضعیت فعلی به طور خاص به دنبال تضعیف و کمرنگ کردن روحیه انقلابی در بین نسل جدید کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمنان در وضعیت فعلی به طور خاص به دنبال تضعیف و کمرنگ کردن روحیه انقلابی در بین نسل جدید کشور هستند، اظهار داشت: برای مقابله و خنثی سازی توطئه و نقشه شوم آنان ما باید به شیوه های درست و معقول، در زمینه تقویت روحیه انقلابی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر به دلیل خطری که از این ناحیه احساس می شده، مقام معظم رهبری تاکیدات و رهنمودهای بسیاری داشته اند، گفت: امروز بسیاری از اندیشکده های بزرگ و قوی آمریکایی و غربی به این نتیجه رسیده اند که برای تحقق هدف خود مبنی بر نفوذ در ایران باید از طریق ابزارهای فرهنگی و رسانه ای برای تغییر ذهنیت ها و نگاه نسل جدید وارد شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در ادامه خاطرنشان کرد : البته باید توجه داشت که آن ها برای هر قشری از اقشار جامعه به ویژه نسل جوان به منظور نفوذ و القای تفکرات غیرانقلابی خود برنامه ریزی خاصی داشته اند که در پس آن ،ماه ها و سال ها فکر و ایده پردازی بوده و لذا ما نباید به هیچ وجه طرح های شوم دشمنان به خصوص در عرصه های فکری و فرهنگی را دست کم بگیریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: این یک واقعیت مسلم است که در وهله حساس کنونی بزرگترین هدف دشمن از بین بردن روحیه انقلابی و جهادی در میان ملت ما خصوصاً جوانان و نوجوانان است که سنگرنشینان آینده انقلاب اسلامی در عرصه های مهم مدیریتی کشور به شمار می روند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان خاطرنشان کرد: این روحیه انقلابی و جهادی است که تمایز بخش اسلام ناب از اسلام غیرناب است و گرنه متحجرین و سکولارها نیز به عبادات فردی اهمیت می دهند و حال آن که همین روحیه دینی و انقلابی است که به ما اجازه نمی دهد در برابر ظلم و ظالم و نقشه های دشمنان در تمامی عرصه ها ساکت بمانیم.