فعالیت جدی در آموزش طلاب برای پاسخ به شبهات یمانی و وهابیت


فعالیت جدی در آموزش طلاب برای پاسخ به شبهات یمانی و وهابیت

مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان ماهشهر از آموزش های مستمر و جدی برای طلاب در رابطه با پاسخ به شبهات یمانی و وهابیت در سال تحصیلی جدید خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی خوش بین، مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تشریح فعالیت های این حوزه، اظهار داشت: در سال تحصیلی 95-96 مباحثات همگانی برای طلاب در تایم صبح به مدت یک ساعت برگزار می شد و اساتید اشکال گیری می کردند.

مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) در رابطه با سطح علمی اساتید، افزود: اساتیدی که استفاده کردیم اغلب مورد تأیید مرکز مدیریت هستند و از سطح علمی بالایی برخوردارند.

این مقام مسؤول ادامه داد: در سال تحصیلی جدید بنا داریم درباره موضوعاتی همچون حفظ قرآن و عقاید برنامه ریزی جدی برای داشته باشیم و امیدواریم برای این بحث عقاید و پاسخ به شبهات نیروهای خودمان را زبده تر در اختیار مساجد و جامعه بگذاریم.

حجت الاسلام خوش بین ابراز داشت: در نظر داریم روحانیان شرکت پتروشیمی ماهشهر را از لحاظ عقایدی و پاسخ به شبهات تقویت کنیم که پاسخگوی سؤالات مربوط به عقاید باشند.

وی با اشاره به جذب طلبه در سال تحصیلی 96-97، بیان داشت: مصاحبه ها صورت گرفته است و قرار است طلابی که جذب می شوند برای مصاحبه نهایی به اهواز اعزام شوند.

مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر گفت: حوزه ما و حوزه اقماری که در شهرک چمران واقع است، بنا داریم امسال برای سال تحصیلی جدید 20 تا 25 نفر در مقطع سیکل جذب کنیم.

حجت الاسلام خوش بین در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مباحث یمانی، وهابیت و حتی کانال های ماهواره ای در نظر داریم در منطقه به صورت جدی و فعال کار کنیم که پادزهری باشد برای شبهات آنها./9453/۳۰۳/ب2

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)