6 روش از بین بردن جوش سر سیاه بینی


6 روش از بین بردن جوش سر سیاه بینی

برای اینکه در از بین بردن جوش سر سیاه بینی و سایر جوش های روی پوست و مشکلات پوستی تان موفق باشید لازم است برنامه مراقبت از پوست را به صورت مداوم ادامه دهید. در این نوشتار با ما همراه باشید تا 6 روش از بین بردن جوش سر سیاه بینی را برای شما بگوییم. 1. از لوسیون های حاوی اسیدسالیسیلیک یا پراکسید بنزوئیل استفاده کنید برای...

برای اینکه در از بین بردن جوش سر سیاه بینی و سایر جوش های روی پوست و مشکلات پوستی تان موفق باشید لازم است برنامه مراقبت از پوست را به صورت مداوم ادامه دهید. در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۶ روش از بین بردن جوش سر سیاه بینی را برای شما بگوییم.

6 روش از بین بردن جوش سر سیاه بینی

۱. از لوسیون های حاوی اسیدسالیسیلیک یا پراکسید بنزوئیل استفاده کنید

برای صورت خود لوسیون‌هایی بخرید که حاوی اسیدسالیسیلیک یا پراکسید بنزوئیل باشند. این اطلاعات از تحقیقات مرکز بهداشتی دانشگاه مریلند به‌دست آمده است. دو لوسیون حاوی این مواد را در آن واحد با هم مصرف نکنید، چون با واکنش ناخوشایندی مواجه خواهید شد.

مطلب مرتبط: ۱۱ بهترین درمان خانگی جای جوش

۲. هفتهای یکبار صورت تان را بخور دهید

یک بار در طول هفته، صورتتان را بخور دهید. کاسه‌ای را پر از آب‌جوش کنید. حوله‌ای را روی سر خود قرار دهید و روی کاسه خم شوید به طوری که حوله کاملا دور سرتان را گرفته باشد و بخار ایجادشده از زیر حوله خارج نشود. به مدت ۵ دقیقه صورت خود را بخور دهید. سپس به آرامی صورتتان را خشک کنید.

۳. شستشوی روزی دوبار صورترا به همراه لوسیون های مناسب فراموش نکنید

در طول روز صورت خود را دوبار بشویید؛ یک بار هنگام صبح و یک بار غروب سپس با استفاده از لوسیون پاک‌کننده ملایمی صورت خود را شستشو دهید، پوست بینی‌تان را بیشتر. اگر احساس کردید پوستتان خشک یا پوسته‌پوسته شده، لوسیون خود را تغییر دهید و فقط یک بار در طول روز از آن استفاده کنید.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین ماسک عسل برای انواع پوست

۴. از کرم های لایه بردار و چسب های بینی استفاده کنید

در طول هفته، یک بار پس از بخور دادن صورت، از چسب‌های مخصوص از بین بردن جوش‌های سرسیاه، ماسک یا کرم لایه بردار استفاده کنید. چسب یا ماسک را روی بینی خود قرار دهید و سپس با توجه به زمان تعیین شده در دستورالعمل استفاده از این چسب، آن را روی بینی نگه دارید. به خاطر داشته باشید که حتما پیش از انجام این کار، باید بینی خود را خشک کنید. سپس چسب را به دقت از روی بینی بردارید. چسب باید برخی از سیاهی‌ها و چرک‌ جوش‌های روی بینی را به خود جذب کرده باشد، به طوری که دیگر نیازی به خالی کردن جوش‌ها نباشد. سپس صورتتان را با آب سرد بشویید.

مطلب مرتبط: جوش صورت: ۴۱ سریع ترین درمان خانگی جوش صورت(کیستی)

۵. از مرطوب کننده های بدون روغن استفاده کنید

در طول روز یا پس از شستن صورت، مرطوب‌کننده بدون روغن به پوست بینی خود بمالید. محصولاتی که حاوی روغن نیستند، چربی پوست را کاهش می‌دهند که این مساوی با کاهش جوش سر سیاه بینی هم هست.

۶. از ماسک های لایه بردار برای انقباض منفذهای پوستی تان استفاده کنید

از ماسک‌ها و یا کرم‌های لایه بردار استفاده کنین زیرا اندازه روزنه‌های پوستی شما را کاهش می‌دهد و آنها را منقبض می‌کند. هنگام شب، قبل از خواب لوسیون‌هایی را که پیش از این به آنها اشاره شده، به صورت خشک و تمیزتان بزنید.

وبگردی سایت کسب و کار بازده

rapidhomeremedies

۶ روش از بین بردن جوش سر سیاه بینی

(مشاهده ۱ نفر, فقط امروز)
هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی