تمرینات پیش فصل رم رسماً آغاز شد


تمرینات پیش فصل رم رسماً آغاز شد

جالوروسی تمرینات پیش فصل خود را از امروز زیر نظر مربی...

طرفداری- رمی ها بعد از ۵ هفته استراحت از امروز تمرینات آماده سازی خود برای فصل 18-2017 سری آ را با سرمربی جدیدشان اوزبیو دی فرانچسکو آغاز کردند. نکته مهم دیده نشدن نام فرانچسکو توتی در بین اسامی دعوت شده به اردوی پیش فصل گرگ ها بعد از ۲۶ سال است.

به گزارش گاتزتا٬ پایتخت نشینان تابستان شلوغی را با مونچی مدیر ورزشی جدید خود سپری می کنند. محمد صلاح و لیاندرو پاردس به طور قطعی از این تیم جدا شدند و آینده مانولاس٬ رودیگر و ماریو روی در هاله ای از ابهام قرار دارد. در عوض هکتور مورنو مدافع مکزیکی٬ ریک کارسدورپ ملی پوش هلندی٬ ماکسیم گونالون کاپیتان لیون و لورنزو پلگرینی هافبک خوش نقش و آینده دار آتزوری به این تیم اضافه شدند.
امروز 31 بازیکن برای انجام تست های پزشکی در تریگوریا دور هم جمع شدند و از فردا تمرینات رم همچون سال های گذشته در شمال ایتالیا و منطقه پینزولو آغاز می شود. نکته مهم عدم دعوت از بازیکنان کلیدی و ملی پوش در این اردوی 7 روزه است. ملی پوشان رم بعد از این اردو به سایر بازیکنان ملحق می شوند تا جالوروسی را در تور آمریکا همراهی کنند. اکثرا بازیکنان دعوت شده از تیم جوانان هستند یا فصل گذشته به صورت قرضی در سایر تیم ها بازی می کردند. دی فرانچسکو بازیکنان زیر را به این اردو فرا خوانده است:

دروازه بانان: آلیسون، استفانو گرکو، لوبونت، آندره آ رومانیولی

مدافعان: نورا، کاستان، چیاواتینی، اروس دسانتیس، فلورنزی، گیومبر، کارسدورپ، نانی، ژسوس، امرسون، لوکا پلگرینی، پرز، مصطفی سک، ماریو روی

هافبک ها: فراتزی، گونالون، مارکوچی، متئو ریچی، جرسون، ویلیام ونکوئه، لورنزو والیو

مهاجمان: میرکو آنتونوچی، ریکاردو کاپا، کبا کولی، دیگو پروتی، تومینلو، عمر صدیق

نامی از خوان ایتوربه، پونسه، ورده و اروین زوکانویچ در این لیست دیده نمی شود و انتظار می رود این بازیکنان به زودی رم را به مقصد سایر تیم ها ترک کنند. ریک کارسدورپ نیز به دلیل عمل زانو به مدت سه هفته از همراهی رم محروم است. جالوروسی در این اردو یک بازی دوستانه با تیم محلی پینزولو و یک بازی دوستانه نیز با تیمی از کشور اسلواکی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس