تلگرام ایرانی ایرانگرام


موبنا – این اپلیکیشن بر روی لوگوی خود عدد یک را دارد. شاید برایتان این سوال مطرح شود که آیا مگر نسخه‌های دیگری نیز از این اپلیکیشن وجود دارد؟ بله ایرانگرام دو نسخه‌ی دیگر نیز دارد که با لوگوهایی مشابه ولی رنگ‌های متفاوت در کافه بازار موجود هستند و به کاربر اجازه می‌دهند تا چند حساب تلگرام را بر روی یک دستگاه داشته باشند....

موبنا – این اپلیکیشن بر روی لوگوی خود عدد یک را دارد. شاید برایتان این سوال مطرح شود که آیا مگر نسخه‌های دیگری نیز از این اپلیکیشن وجود دارد؟ بله ایرانگرام دو نسخه‌ی دیگر نیز دارد که با لوگوهایی مشابه ولی رنگ‌های متفاوت در کافه بازار موجود هستند و به کاربر اجازه می‌دهند تا چند حساب تلگرام را بر روی یک دستگاه داشته باشند.

در ادامه با پانوشت در نقد و بررسی «ایرانگرام» همراه باشید.

حجم این پیام‌رسان ۱۴.۲ مگابایت است و در حال حاضر نسخه‌ی ۱.۰.۷ آن در دسترس کاربران قرار دارد. ایرانگرام تا به امروز بیش از پنجاه هزار بار از کافه بازار دانلود شده که این رقم برای چنین برنامه‌ای بسیار خوب است.

ایرانگرام در توصیف خود از چند عبارت استفاده می‌کند: سریع، رایگان، امن، قدرتمند، بر پایه ابری، خصوصی!

در ابتدای نصب برنامه می‌توانید زبان آن را تعیین کنید. این اپلیکیشن به تمام زبان‌های رایج دنیا قابلی دسترسی است. سپس با لمس دکمه‌ی «شروع پیام‌رسانی» وارد اپلیکیشن خواهید شد.

در این مرحله باید کشور خود را انتخاب کرده و شماره‌ی تلفن همراهتان را نیز وارد کنید. پس از آن، برنامه برایتان کد تاییدی را از طریق تلگرام ارسال خواهد کرد. در واقع ایرانگرام نیز مانند سایر برنامه‌های مشابهش، از خاصیت کد باز بودن تلگرام استفاده کرده و محیطی را برای کاربران علاقمند به تلگرام ایجاد کرده تا به قابلیت‌هایی بیشتر از تلگرام دسترسی داشته و همچنین دوستان تلگرامی خود را داشته باشند.

در ادامه به قابلیت‌های مختلف ایرانگرام می‌پردازیم تا دید دقیق‌تری نسبت به این اپلیکیشن پیام‌رسان داشته باشیم.

سه‌کاربره:

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا با نصب هر سه نسخه‌ی آن، سه اکانت تلگرامی مختلف را بر روی یک دستگاه ثبت کنید.

حالت روح:

این شاید یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تلگرام‌های فرعی باشد که به کاربران اجازه می‌دهند تا به صورت آفلاین در اپلیکیشن ظاهر شده و پیام‌هایشان را بخوانند.

تلگرام ایرانی ایرانگرام

دسته‌بندی گفت‌و‌گوها:

تمامی چت‌های شما در چند گروه کاربردی دسته‌بندی خواهند شد و شما می‌توانید کانال‌ها، گروه‌ها و دوستانتان را به صورت دسته‌بندی شده ببینید.

مدیریت کامل رسانه‌ها و فایل‌ها:

دیگر برای دیدن فایل‌هایتان لازم نیست گروه‌های مختلف را بگردید، با نصب ایرانگرام می‌توانید تمام فایل‌ها و رسانه‌ها را یک‌جا مدیریت کنید.

این قابلیت‌ها، مهم‌ترین و کلی‌ترین قابلیت‌های ایرانگرام بودند.

اما برای اینکه به سایر قابلیت‌هایش نیز اشاره کرده باشیم، آن‌ها را به صورت موردی بیان می‌کنیم: مخاطب خاص پیشرفته، فروارد چندگانه، فروارد پیشرفته، ارسال نقاشی به صورت حرفه‌ای، ترک گروه با امکان بازگشت به آن، مخفی کردن کانال‌ها، گروه‌ها و غیره، نشانه‌گذاری گفتگو‌ها، ارسال متن همراه با ویدیو، نمایش وضعیت آخرین بازدید مخاطب در صفحه اصلی و گروه، آیدی یاب، فروارد بدون نقل قول و چندین و چند قابلیت دیگر!

ظاهر برنامه بسیار خوب است و کاملا شبیه به تلگرام توسعه داده شده است. در واقع شما می‌توانید به جای تلگرام، از این اپلیکیشن استفاده کرده و از قابلیت‌های خوب آن بهره‌مند شوید.

ایرانگرام یک منوی کشویی در سمت چپ خود دارد که به شما کمک می‌کند تا به قابلیت‌های آن دسترسی داشته باشید. همچنین برای آگاهی از آخرین تغییرات این پیام‌رسان، به کانال رسمی آن که لینکش در منوی کشویی قرار دارد سر بزنید و عضو این کانال شوید.

تلگرام ایرانی ایرانگرام

در پایان به بیان نقاط قوت و ضعف برنامه می‌پردازیم.

نقاط قوت:

• ارائه‌ی قابلیت‌هایی منحصر به فرد که می‌تواند ایرانگرام را جایگزین تلگرام کند

• طراحی و رابط کاربری خوب

نقاط ضعف:

• این اپلیکیشن در کانال تلگرام خود ترفندهای استفاده از ایرانگرام را آموزش داده، بد نیست قسمتی نیز درون اپلیکیشن به این موضوع اختصاص داده شود تا کاربر مجبور به رفتن به کانال نباشد.

ایرانگرام برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده و از طریق مارکت‌های اندرویدی در دسترس است.

تلگرام ایرانی ایرانگرام
تلگرام ایرانی ایرانگرامتلگرام ایرانی ایرانگرامتلگرام ایرانی ایرانگرامتلگرام ایرانی ایرانگرامتلگرام ایرانی ایرانگرامتلگرام ایرانی ایرانگرام
منبع: پانوشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان