هفت ترفند جذاب برای کار با فیس بوک مسنجر


هفت ترفند جذاب برای کار با فیس بوک مسنجر

هم رسان: بسیاری از کاربران فضای مجازی تنها به این دلیل که «فیس بوک پشتیبانی از ارسال پیام درون برنامه ای را متوقف کرد» اقدام به نصب برنامه مسنجر فیس بوک کردند. برنامه مسنجر از آن زمان تاکنون پیشرفت های بسیاری داشته و قابلیت های بسیار جالبی به آن اضافه شده است. در ادامه مطلب برخی از این قابلیت ها را به شما معرفی خواهیم کرد که...

هفت ترفند جذاب برای کار با فیس بوک مسنجر

هم رسان: بسیاری از کاربران فضای مجازی تنها به این دلیل که «فیس بوک پشتیبانی از ارسال پیام درون برنامه ای را متوقف کرد» اقدام به نصب برنامه مسنجر فیس بوک کردند. برنامه مسنجر از آن زمان تاکنون پیشرفت های بسیاری داشته و قابلیت های بسیار جالبی به آن اضافه شده است. در ادامه مطلب برخی از این قابلیت ها را به شما معرفی خواهیم کرد که احتمالاً از وجود آنها بی خبر هستید.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از تکرادار، برخی از این قابلیت ها به شرح زیر است:

1. اموجی ها روی صورت شما

هفت ترفند جذاب برای کار با فیس بوک مسنجرافراد از اموجی ها برای بیان احساسات خود به شخصی که به او پیام می دهند استفاده می کنند. در مسنجر شما می توانید در طول تماس تصویری، عکس اموجی ها را روی صورت خود بیندازید. به طور مثال زمانی که اموجی گریه را انتخاب می کنید، قطره های اشک روی صورت شما نشان داده می شود.
در هنگام چت ویدئویی، در پایین صفحه چند گزینه برای اضافه کردن فیلترها، ماسک ها و واکنش ها (اموجی) در اختیار شما قرار می گیرد. در این قسمت با ضربه زدن روی ‘Like’ واکنش های مختلفی برای شما نمایش داده می شود.

2. رزرو میز در رستوران

هفت ترفند جذاب برای کار با فیس بوک مسنجربرنامه ریزی گروهی کار مشکلی است اما حالا شما می توانید در پنجره چت درباره مکانی که تصمیم دارید بروید به دوستان خود اطلاع بدهید و در همان جا میز رستوران رزرو کرده و آن را برای گروه به اشتراک بگذارید.
تنها کافی است روی نماد آبی رنگ پایین صفحه سمت چپ ضربه بزنید تا OpenTable باز شود. برای سهولت کار شما می توانید اطلاعات رستوران مورد نظر را نیز در گروه به اشتراک بگذارید و بدین ترتیب مکانی را انتخاب کنید که تمامی گروه از آن راضی باشند.

3. گفت وگوی مخفی داشته باشید

هفت ترفند جذاب برای کار با فیس بوک مسنجراگر اطلاعات مهم و حساسی دارید که می خواهید با فرد دیگری به اشتراک بگذارید می توانید از این قابلیت استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت نه تنها پیام ها رمزگذاری می شوند بلکه می توانید در تنظیمات زمان مشخصی را تعیین کنید که پیام پس از دیده شدن به صورت خودکار پاک شود.
شما می توانید از این قابلیت به دو روش استفاده کنید. در روش اول هنگامی که می خواهید پیام بدهید، روی آیکون padlock ضربه بزنید. پس از تغییر وضعیت، برنامه به رنگ تیره می شود. در روش دوم در صورتی که در حال چت کردن هستید و تصمیم می گیرید یک گفت وگوی مخفی داشته باشد، در این حالت روی لوگو i در بالای سمت راست صفحه ضربه بزنید و وارد حالت گفت وگوی مخفی شوید.

4. یک فهرست پخش در Spotify ایجاد کنید

هفت ترفند جذاب برای کار با فیس بوک مسنجردر مسنجر فیس بوک این امکان برای کاربران وجود دارد تا یک فهرست پخش گروهی در Spotify ایجاد کنند.
جهت ایجاد یک فهرست پخش گروهی ابتدا باید یک گروه با اعضای مورد نظر خود را برای دسترسی به فهرست پخش ایجاد کنید سپس روی لوگوی آبی رنگ ‘plus’ در پایین صفحه سمت چپ ضربه بزنید و یک فهرست پخش ساخته و آن را برای اعضای گروه به اشتراک بگذارید. تنها نقطه ضعف این قابلیت این است که هر بار تنها م یتوانید یک ترک صوتی با فرمت Spotify را اضافه کنید.

5. بازی کنید

هفت ترفند جذاب برای کار با فیس بوک مسنجربازی های موبایلی بسیار سرگرم کننده هستند اما زمانی که آنها را با دوستان خود بازی می کنید بسیار سرگرم کننده تر خواهند بود. در مسنجر فیس بوک چندین بازی وجود دارد که بازی های خوبی هم هستند. یک از این بازی ها Pac-Man است که می توانید برای گرفتن امتیاز بالاتر با دوستان خود رقابت کنید و اگر بیشتر به بازی های تعاملی علاقه دارید می توانید بازی Words را با دوستان خود بازی کنید.
برای شروع بازی روی آیکون دسته بازی در پایین صفحه سمت راست کلیک کنید و سپس بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. بسته به نوع بازی که انتخاب می کنید می توانید تعداد دوستان خود را برای مسابقه دادن با آنها انتخاب کنید.

6. کد مسنجر خود را به اشتراک بگذارید

هفت ترفند جذاب برای کار با فیس بوک مسنجراین روزها پیدا کردن دوستان در شبکه های اجتماعی کار بسیار سختی است زیرا افراد زیادی با نام کاربری مشابه وجود دارند اما مسنجر برای این موضوع یک راه حل بسیار ساده دارد. هر کاربر دارای کد مسنجر مخصوصی است که با اسکن کردن آن می توانید آن کاربر را به فهرست مخاطبین خود اضافه کنید.
برای نمایش یا اسکن کد مسنجر، روی آیکون دایره شکل آبی در پایین صفحه کلیک کرده و پس از آن بر روی اسکن کد مسنجر ضربه بزنید. در این مرحله شما می توانید از کد فرد دیگری عکس بگیرید یا کد خود را نمایش دهید. برای اسکن کد فرد دیگر تنها کافی است دوربین گوشی خود را روی کد نگه دارید.

7. احساسات خود را با اموجی ها بیان کنید

هفت ترفند جذاب برای کار با فیس بوک مسنجرگاهی اوقات با مشاهده برخی پیام ها احساسات ما برانگیخته می شود اما احساسات خود را تنها با نوشتن کلماتی مثل “آره “، ” چه باحال” و “هه هه” بیان می کنیم. در مسنجر فیس بوک این امکان برای کاربران فراهم شده تا به شخص مورد نظری که پیام می دهند نشان دهند که احساس آنها بیش از اندازه برانگیخته شده است.
برای این کار تنها کافی است دست خود را بر روی اموجی مورد نظر نگه دارید تا بزرگ شود و زمانی که به اندازه مورد نظر شما رسید، دست خود را بردارید تا اموجی ارسال شود.

هفت ترفند جذاب برای کار با فیس بوک مسنجر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟