با 5 پلاگین برتر نرم افزار فتوشاپ آشنا شوید


پلاگین‌های فتوشاپ نرم‌افزارهای کمکی هستند که شما می‌توانید توسط آن‌ها به قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع و بسیار کاربردی در برنامه فتوشاپ دسترسی پیدا کنید. چندین پلاگین توسط کمپانی‌های مختلف برای برنامه فتوشاپ ساخته شده و به همین دلیل هم انتخاب بهترین‌ها بین آن‌ها کمی دشوار است و نیاز معرفی شدن دارند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با 5 پلاگین...

پلاگین‌های فتوشاپ نرم‌افزارهای کمکی هستند که شما می‌توانید توسط آن‌ها به قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع و بسیار کاربردی در برنامه فتوشاپ دسترسی پیدا کنید. چندین پلاگین توسط کمپانی‌های مختلف برای برنامه فتوشاپ ساخته شده و به همین دلیل هم انتخاب بهترین‌ها بین آن‌ها کمی دشوار است و نیاز معرفی شدن دارند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با ۵ پلاگین برتر ساخته شده برای فتوشاپ، آشنا کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

Filter Forge

یکی از پلاگین‌ها معروف موجود برای فتوشاپ، Filter Forge بوده که شامل ۱۱ هزار افکت مختلف است. همه افکت‌ها با گروه‌بندی خاص و به صورت جامع قرار گرفته‌اند و اصلا شباهتی به سایر برنامه‌های ساده افکت‌گذاری مشابه ندارد. علاوه بر افکت‌های از پیش‌ساخته شده آن می‌توانید افکت‌های دستی خودتان را هم بسازید. برای اطلاعات بیشتر درباره این پلاگین می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

 با 5 پلاگین برتر نرم افزار فتوشاپ آشنا شوید

HDR Efex

HDR Efex هم یکی از پلاگین‌های محبوب ویرایش تصاویر است. توسط این پلاگین می‌توانید به صورت دستی نقاط تیره و روشن تصویرتان را مشخص کنید و افکت HDR بسازید. تک تک جزییات و فاکتور‌ها برای ساخت تصویر HDR در این برنامه موجود بوده و می‌توانید هر بخش را به صورت دستی تنظیم کنید. توسط این پلاگین به تصاویری با عمق بالا به صورت HDR دست خواهید یافت. برای اطلاعات بیشتر درباره این پلاگین از این لینک استفاده کنید.

 با 5 پلاگین برتر نرم افزار فتوشاپ آشنا شوید

Portraiture

این پلاگین مخصوص افرادی است که عکس‌های پرتره می‌گیرند. توسط Portraiture می‌توانید به راحتی به رتوش چهره افراد بپردازید. این پلاگین بیشتر بر روی پوست صورت افراد تمرکز دارد و به صورت اتوماتیک شما را کمک می‌کند تا پوست صورت سوژه را به بهترین نحو ممکن تغییر دهید. این تغییر شامل حذف سایه، لکه، جوش و دیگر موارد مشابه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره این پلاگین از این لینک استفاده کنید.

 با 5 پلاگین برتر نرم افزار فتوشاپ آشنا شوید

پلاگین Alien Skin

Alien Skin با کلی افکت و کاربری مختلف در این قسمت قرار گرفته است. یکی از گروه‌های کاربردی و جالب موجود در آن، افکت‌های سینمایی است که بر روی تصاویر یک‌سری افکت فیلم می‌گذارد. چندین افکت در گروه‌های متنوع هم در آن موجود بوده که برای‌تان بسیار جذاب خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر درباره این پلاگین از این لینک استفاده کنید.

 با 5 پلاگین برتر نرم افزار فتوشاپ آشنا شوید

پلاگین Knockout

شاید برای‌تان پیش‌ آمده باشد که بخواهید تصویر یک شخص را از پس‌زمینه جدا کنید. در این حالت بریدن موهای سوژه کار بسیار دشواری است و حتی با بالاترین دقت هم درصد خطا در آن بسیار بالا خواهد بود. توسط پلاگین Knockout می‌توانید مو‌های افراد را به راحتی و به صورت خودکار از پس‌زمینه جدا کنید. البته این را در نظر بگیرید که رنگ موی سوژه با رنگ پس‌زمینه نباید یکی باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره این پلاگین از این لینک استفاده کنید.

 با 5 پلاگین برتر نرم افزار فتوشاپ آشنا شوید

نظر شما درباره این ۵ پلاگین چیست؟

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران