آموزش و تمرین بانوان موتور ریس در پیست آزادی برگزار می‌شود


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ بهناز شفیعی شناخته‌شده‌ترین چهره موتورسواری بانوان ایران در جهان از معدود موتورسواران حرفه‌ای زن در ایران است. بهناز شفیعی به واسطه دوستی با شلینا موردا موتورسوار اهل کالیفرنیا توسط باشگاهی که شلینا عضو آن است به آمریکا دعوت شد. او به مدت دو ماه در ایالات متحده سپری و در مسابقات و همین‌طور تورهای ورزشی این باشگاه...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ بهناز شفیعی شناخته‌شده‌ترین چهره موتورسواری بانوان ایران در جهان از معدود موتورسواران حرفه‌ای زن در ایران است. بهناز شفیعی به واسطه دوستی با شلینا موردا موتورسوار اهل کالیفرنیا توسط باشگاهی که شلینا عضو آن است به آمریکا دعوت شد. او به مدت دو ماه در ایالات متحده سپری و در مسابقات و همین‌طور تورهای ورزشی این باشگاه حضور پیدا کرد.

به گفته خودش علی‌رغم وجود پیشنهادات کاری و ورزشی فراوان برای اقامت دائمی در آمریکا بعد از گذشت دو ماه به ایران بازگشت تا تمام تجربیاتی که تا به حال کسب کرده در اختیار بانوان علاقمند به موتور سواری در کشور خودش ایران قرار دهد.

او می‌خواهد الهام‌بخش دیگر زنان ایرانی باشد. شفیعی تا کنون به ۱۱۴ دختر ایرانی در رشته موتور ریس و کراس به طور رایگان آموزش داده است.

بهناز شفیعی در گفتگویی که ۱۲ تیر ماه سال جاری بعد از بازگشت از ایالات متحده آمریکا با خبرنگار سایت ورزش بانوان داشت اینگونه گفته بود: «تنها درخواستم در شرایط فعلی از فدراسیون این است که پیست آزادی را در اختیار بانوان هم قرار دهند و سیستم آموزش موتورسواری به بانوان را راه‌اندازی کنند تا هرآنچه دیده و آموخته‌ام با بانوان ایرانی به اشتراک بگذارم. البته در رابطه با این موضوع تا به حال که به نتیجه مطلوبی نرسیده‌ام.»

تا اینکه امروز بهناز شفیعی خبری را از طریق کانال تلگرام شخصی خود به گوش مخاطبان و علاقمندان به موتورسواری رساند:

خانوم‌های ورزشکار در رشته موتور ریس با تلاش و حمایت نایب رئیس بانوان موفق به دریافت تایم تمرین در پیست اتومبیلرانی آزادی شدیم. ( روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۸ الی ۱۹٫۳۰ )

حضور بانوان ورزشکار در پیست اتومبیلرانی آزادی روز دوشنبه مورخ ۹۶/۴/۲۶ ساعت ۱۸ به همراه موتورهاشون الزامی است.

با آرزوی موفقیت برای تک تک ورزشکاران عزیز…

امیدوارم با حضور خود حامی زحمات مسئولین مربوطه باشید…

آموزش و تمرین بانوان موتور ریس در پیست آزادی برگزار می‌شود

اخبار مرتبط:

بهناز شفیعی از تجربه موتورسواری در آمریکا بعد از فرمان ترامپ می‌گوید

ماجرای حضور بهناز شفیعی در آمریکا +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان