موافقت مشروط بانک سرمایه با انتقال عبادی پور به اسکرا لهستان


موافقت مشروط بانک سرمایه با انتقال عبادی پور به اسکرا لهستان

بانک ورزش - میلاد عبادی پور بازیکن ارزشمند و ملی پوش تیم بانک سرمایه صبح امروز برای گفتگو پیرامون انتقال به باشگاه اسکرا لهستان به دیدار احمد سعادت مند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه رفت و...

بانک ورزش - میلاد عبادی پور بازیکن ارزشمند و ملی پوش تیم بانک سرمایه صبح امروز برای گفتگو پیرامون انتقال به باشگاه اسکرا لهستان به دیدار احمد سعادت مند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه رفت و به صورت مشروط جواز انتقال به این باشگاه اروپایی را دریافت کرد.


به گزارش بانک ورزش، سعادت مند در گفتگو با سرمایه کلاب، عبادی پور را بازیکن تاثیر گذار در موفقیت های بانک سرمایه معرفی کرد و گفت: از میلاد رضایت کامل فنی و اخلاقی داریم و در شرایط کنونی به او بیش از گذشته نیازمندیم ولی با توجه به تمایل عبادی پور و درخواست رسمی باشگاه اسکرا لهستان برای پیشرفت و آینده ورزشی او که متعلق به یک ملت می باشد به صورت مشروط موافقت خواهیم کرد.


سعادت مند تاکید داشت براساس مکاتبات میان دو باشگاه، عبادی پور می بایست برای بازیهای جام باشگاه های جهان (2017 لهستان) برای دو هفته در اختیار بانک سرمایه باشد، همچنین در صورت هرگونه قطع همکاری بازیکن با باشگاه لهستانی، عبادی پور به مدت یک سال به تیم بانک سرمایه بازخواهد گشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته اول اردیبهشت 1403/ قشرین و فگستر دو روی...