نحوه دریافت وام فوری بانک گردشگری(طرح یکتا)


بانک گردشگری در سال 1389 و با سرمایه اولیه 200 میلیارد تومان در راستای حمایت از بخش های گردشگری تاسیس شد.این بانک همانند سایر بانک ها اقدام به عملیات بانکداری می نماید با این تفاوت که نگاه ویژه ای به بخش گردشگری دارد و با حمایت از این بخش از طریق اعطای تسهیلات به فعالیت می پردازد.در این مقاله نحوه دریافت وام فوری بانک گردشگری(طرح یکتا) را...

بانک گردشگری در سال 1389 و با سرمایه اولیه 200 میلیارد تومان در راستای حمایت از بخش های گردشگری تاسیس شد.این بانک همانند سایر بانک ها اقدام به عملیات بانکداری می نماید با این تفاوت که نگاه ویژه ای به بخش گردشگری دارد و با حمایت از این بخش از طریق اعطای تسهیلات به فعالیت می پردازد.در این مقاله نحوه دریافت وام فوری بانک گردشگری(طرح یکتا) را تشریح خواهیم کرد.

نحوه دریافت وام فوری بانک گردشگری(طرح یکتا)

نحوه دریافت وام فوری بانک گردشگری(طرح یکتا)

این تسهیلات در قبال سپرده کوتاه مدت و به همه مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی پرداخت خواهد شد(بین 20 تا 70 درصد از سپرده شما تسهیلات پرداخت می شود).

سود تسهیلات:حداقل 4 وحداکثر 10 درصد حداقل مبلغ سپرده گذاری:100 میلیون ریال حداکثر میزان تسهیلات اعطایی:5 میلیارد ریال تعداد اقساط:حداکثر 36 ماهه می باشد. سود سپرده:15 درصد نسبت تسهیلات به سپرده: 20 تا 70 درصد سپرده

مبلغ تسهیلات متناسب با تعداد اقساط و نرخ به درخواست مشتری تعیین می گردد.

نرخ سود تسهیلات هم اکنون 6 درصد می باشد،در صورتی که مشتری 2 ماه سپرده خود را نگه داری نماید سود تسهیلات 5 درصد خواهد شد.

چرخه دریافت وام

مراجعه به شعبه و افتتاح حساب تقاضای دریافت تسهیلات برای خود و یا دیگران بررسی توسط شعبه و پرداخت در قالب عقد مرابحه(جهت آشنایی با عقود اسلامی می توانید مطلب بانکداری اسلامی(بدون ربا) را مطالعه نمایید) تکمیل قراردادهای تسهیلاتی توسط مشتری و ضامنین.

مثال 1: در صورتی که مشتری مبلغ 100 میلیون تومان سپرده گذاری نماید مبلغ 70 میلیون تسهیلات با نرخ 6 درصد به صورت 36 ماهه و مبلغ هر قسط 2.130.000 تومان می باشد.(سود سپرده ماهانه شما: 1.250.000 تومان) می باشد.

مثال 2:در صورتی که مشتری مبلغ 50 میلیون تومان سپرده گذاری نماید مبلغ 35 میلیون تسهیلات با نرخ 6 درصد به صورت 36 ماهه و مبلغ هر قسط 1.065.000 تومان می باشد.(سود سپرده ماهانه شما: 625.000 تومان) می باشد.

مثال 3:در صورتی که مشتری مبلغ 700 میلیون تومان سپرده گذاری نماید مبلغ 490 میلیون تومان تسهیلات با نرخ 6 درصد به صورت 36 ماهه و مبلغ هر قسط 14.900.000 تومان می باشد.(سود سپرده ماهانه شما: 8.630.000 تومان) می باشد.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک گردشگری مراجعه نمایید.

تسهیلات قرض الحسنه - دریافت وام فوری - نحوه دریافت وام 100 میلیون تومانی - نحوه دریافت وام فوری - وام با سود کم - وام بانک گردشگری - وام بدون ضامن - وام در قبال سپرده - وام فوری - وام فوری بدون سپرده - وام قرض الحسنه - وام چهاردرصد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط