شباهت ورزشکاران زن با شخصیت‌های مجموعه «گیم آف ترونز»


به گزارش ایت ورزش بانوان و به نقل از excellesports.com؛ داستان سریال بازی تاج و تخت ( Game of Thrones ) در قاره‌های خیالی وستروس و اسوس، در نزدیکی پایان یک تابستان 10 ساله اتفاق می‌افتد و چندین خط داستانی را دنبال می‌کند. همانطور که علاقمندان به این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار منتظر فصل هفتم هستند، ما اینجا به شباهت برخی ورزشکاران زن با...

به گزارش ایت ورزش بانوان و به نقل از excellesports.com؛ داستان سریال بازی تاج و تخت ( Game of Thrones ) در قاره‌های خیالی وستروس و اسوس، در نزدیکی پایان یک تابستان ۱۰ ساله اتفاق می‌افتد و چندین خط داستانی را دنبال می‌کند. همانطور که علاقمندان به این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار منتظر فصل هفتم هستند، ما اینجا به شباهت برخی ورزشکاران زن با شخصیت‌های گیم آف ترونز هستیم:

سرنا ویلیامز (تنیسور آمریکایی) :جان اسنو

شباهت ورزشکاران زن با شخصیت‌های مجموعه «گیم آف ترونز»

«جان اسنو» نه تنها قوی‎ترین و با احساس‌ترین جنگنده گیم آف ترونز است، بلکه استقامت و ایستادگی بالایی دارد. همانطور که «سرنا ویلیامز» دارنده ۲۳ عنوان گرند اسلم احساس غرور بعد از پیروزی در یک مسابقه تنگاتنگ بدست می‌آورد و همچون اسنو بر مسابقات چیره می‌شود. همانطور که طرفداران پروپا قرص این مجموعه تلویزیونی می‌دانند جان اسنو در قسمت نهایی فصل ۵ کشته شد تا برای فصل ۶ مجددا احیا شود. سوالی پیش آمد که آیا غیبت او باعث تغییرش هم می‌شود؟ در حالیکه جان اسنو قدرتمندتر از همیشه ظاهر شد.

در همین حال سرنا ویلیامز آوریل ۲۰۱۷ اعلام کرد، باردار است و بقیه مسابقات فصل ۲۰۱۷ را از دست خواهد داد، اما امیدوار است که سال ۲۰۱۸ بهتر از قبل بازگردد. باید دید سرنا هم می‌تواند مانند اسنو قوی‌تر از قبل بازگردد؟

مالوری پو (فوتبالیست آمریکایی) :آریا استارک

شباهت ورزشکاران زن با شخصیت‌های مجموعه «گیم آف ترونز»

در ابتدای نمایش گیم آف ترونز ، «آریا استارک» یک دختر جوان بود که علاقه زیادی به مبارزه داشت، اما توانایی او ناشناخته بود. در حال حاضر می‌توان دید که آریا چقدر قدرتمند است. همانطور که با «مالوری پو» ۱۹ ساله روبرو هستیم. اولین نگاه ما به مالوری زمانی بود که در ژانویه ۲۰۱۶ به عنوان جوانترین بازیکن تیم ملی بعد از «هثر اورایلی» در ۲۰۰۲ شناخته شد. در ژانویه ۲۰۱۶ و بازی مقابل ایرلند او موفق به زدن گل شد و از آن زمان تا به حال در ۲۲ بازی ملی با تیم ملی فوتبال زنان آمریکا ۳ گل دیگر به ثمر رسانده است.

همانطور که آریا دیگر تنها نقش یک دختر بچه را در نمایش گیم آف ترونز بازی نمی‌کند و در تلاش است تا کسانی که به خانواده‌اش ظلم و ستم کرده‌اند را پیدا کند و انتقام بگیرد، مالوری پو هم در زمین فوتبال با رقبایش همانطور برخورد می‌کند.

کارولین وزنیاکی (تنیسور دانمارکی): تیریون لنیستر

شباهت ورزشکاران زن با شخصیت‌های مجموعه «گیم آف ترونز»

اگر از تفاوت ظاهری این دو بگذریم، شخصیت‌های آنها کاملا مشابه است. هر کسی که بازی Game of Thrones را دوست دارد، عاشق شوخ طبعی و طنز «تیریون لنیستر» است. در همین حال، طرفداران ورزش تقریبا به اتفاق آرا یکی از شخصیت‌های شگفت انگیز ورزش یعنی «کارولین وزنیاکی» را دوست دارند.

همانطور که تیریون از نظر جسمی توانا نیست و در مقابل ذهن باهوش و زیرکی دارد و همیشه از این واقعیت که دیگران او را دست کم می‌گیرند برای پیشرفت خود استفاده می‌کند. در عین حال وزنیاکی که تا کنون برنده یک گرند اسلم نشده موفق به ثبت ۲۵ عنوان قهرمانی (wta) در انجمن تنیس زنان شده است.

هیلاری نایت (هاکی‌باز آمریکایی):دنریس تارگرین

شباهت ورزشکاران زن با شخصیت‌های مجموعه «گیم آف ترونز»

«دنریس تارگرین»، مسلما بهترین رهبر در بازی تاج و تخت است، زیرا او مستقل و قوی است، دنریس بعد از مرگ همسر و پسرش به همراه باقیمانده قبیله همسرش باید برای حفاظت از خودشان و ادعای دوباره برای تصاحب تخت آهنین متحدینی پیدا می‌کردند. او نخستین زنی می‌شود که رهبری دوتراکی را بر عهده می‌گیرد.

در عین حال، «هیلاری نایت»، اساسا رهبر قهرمانانه تیم هاکی زنان ایالات متحده در جریان اعتصاب مسابقات قهرمانی جهان در ماه مارس گذشته بود. نایت مانند تارگرینِ شوالیه می‌داند چگونه تصمیم گیری‌های سختی را انجام دهد. این رهبر ۲۷ ساله تیم هاکی زنان بوستون پراید، صدایِ پشتِ خواست‌هایِ تیم برای پرداخت منصفانه از فدراسیون هاکی ایالات متحده آمریکا بود که نهایتا حل و فصل شد. این تیم در مسابقات شرکت کرد. همچنین آنها بعد از حضور در مسابقات به نشان طلای جهانی دست یافتند. باید دید تارگرین هم می‌تواند به تخت آهنین خود برسد یا نه!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا