مدیریت سریع لیست بیمه تامین اجتماعی با «هماپ»


موبنا – اپلیکیشنی که نقد و بررسی آن پیش روی شماست، این عمل را حتی با سرعت بیشتری نیز انجام خواهد داد؛ کافیست هماپ را از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار دانلود کرده و ما را در نقد و بررسی آن همراهی کنید. نگاهی به برنامه   کار با...

موبنا – اپلیکیشنی که نقد و بررسی آن پیش روی شماست، این عمل را حتی با سرعت بیشتری نیز انجام خواهد داد؛ کافیست هماپ را از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار دانلود کرده و ما را در نقد و بررسی آن همراهی کنید.

نگاهی به برنامه

کار با هماپ بسیار ساده است. پس از ورود می‌بایست نسبت به ثبت مشخصات کارگاه خود اقدام کنید، سپس مشخصات کارمندان را وارد کرده و لیست ماه مورد نظر خود را بسازید. حال در لیستی که ایجاد کرده‌اید، ریزکارکرد کارمندان را به تفکیک هم وارد کنید؛ این ریزکارکردها شامل مواردی همچون «روزهای کارکرد، دستمزد روزانه، مزایا ماهانه مشمول، مزایا ماهانه غیر مشمول و …» هستند. خب حالا فقط کافیست فایل‌های حق بیمه را ساخته و در سامانه تامین اجتماعی بارگذاری کنید.مدیریت سریع لیست بیمه تامین اجتماعی با «هماپ»

قابل ذکر است که با استفاده از این برنامه قادر به اضافه کردن یک کارمند هستید و جهت افزودن کارمندان بیشتر مستلزم ارتقاء نسخه و پرداخت درون برنامه‌ای خواهید بود. البته با ارتقاء برنامه امکانات دیگری نیز در اختیارتان قرار خواهند گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی همچون «تهیه خروجی PDF از لیست بیمه، امکان کپی لیست از ماه قبل و حذف تبلیغات» اشاره کرد.

• همان طور که مشاهده می‌کنید کار با هماپ بسیار آسان است اما چنانچه در هنگام استفاده از آن به مشکل یا سوالی برخوردید، آیتم‌های «راهنما و پشتیبانی» موجود در منو به کارتان خواهند آمد.

• برنامه این امکان را به شما می‌دهد که از فایل‌های موجود نسخه پشتیبان تهیه کرده تا در صورت بروز خرابی یا مشکل، از دست نروند.

• این امکان به شما داده می‌شود که یک رمز برای ورود به نرم افزار اختصاص دهید تا از ورود سایرین جلوگیری شود.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این ابزار کاربردی خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

• سهولت در انجام امور مدیریت سریع لیست بیمه تامین اجتماعی با «هماپ»

• امکان بارگذاری مستقیم لیست حق بیمه در سایت تامین اجتماعی

• امکان برقراری ارتباط با گروه پشتیبانی

• امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌ها و بازیابی آن‌ها

• امکان تعیین رمز برای ورود به نرم افزار

نقاط ضعف:

• وجود تبلیغات بسیار

با در نظر گرفتن این نکته که هماپ هنوز در اول راه قرار دارد و به اصطلاح تازه نفس است، اما امکانات بسیار مفید و کارآمدی را در اختیار قرار می‌دهد و می‌تواند مورد استفاده ادارات و نهادها قرار گیرد.

مدیریت سریع لیست بیمه تامین اجتماعی با «هماپ»
مدیریت سریع لیست بیمه تامین اجتماعی با «هماپ»مدیریت سریع لیست بیمه تامین اجتماعی با «هماپ»مدیریت سریع لیست بیمه تامین اجتماعی با «هماپ»مدیریت سریع لیست بیمه تامین اجتماعی با «هماپ»مدیریت سریع لیست بیمه تامین اجتماعی با «هماپ»مدیریت سریع لیست بیمه تامین اجتماعی با «هماپ»
منبع: پانوشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا