گوشی هوشمند نوکیا 6 در دسترس قرار گرفت


گوشی هوشمند نوکیا 6 در دسترس قرار گرفت

هم رسان: کمپانی HMD Global یک شرکت فنلتندی می باشد که در حال حاضر دستگاههایی با برند نوکیا را تولید می نماید. این کمپانی در چند ماه گذشته تایید کردند که قرار است گوشی نوکیا 6 در ایالات متحده عرضه شود. به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از گیکی گجتز، این گوشی که در بازارهای مختلف...

هم رسان: کمپانی HMD Global یک شرکت فنلتندی می باشد که در حال حاضر دستگاههایی با برند نوکیا را تولید می نماید. این کمپانی در چند ماه گذشته تایید کردند که قرار است گوشی نوکیا 6 در ایالات متحده عرضه شود.


به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از گیکی گجتز، این گوشی که در بازارهای مختلف بسیار مورد توجه واقع شده است، لذا برخود مشتریان این گوشی در ایالات متحده که خریداری این گوشی صبر کرده اند بسیار جالب خواهد بود. در حال حاضر گوشی نوکیا 6 برای خرید در ایالات متحده در دسترس می باشد. دومدل از این گوشی به فروش می رسد: یک نسخه که به طور خرده فروشی فروخته می شود و نسخه دیگر که از طریق آمازون به فروش می رسد که قیمت آن پایین تر بوده اما از تبلیغات پشتیبانی می نماید.

گوشی هوشمند نوکیا 6 در دسترس قرار گرفت
این گوشی که یک دستگاه میان رده محسوب می شود و قیمت مناسبی نیز دارد، دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی FullHD بوده، از پردازنده Snapdragon 430 برای پردازش استفاه کرده است که به همراه 3Gb رم و 32Gb حافظه ذخیره سازی داخلی نیزمی باشد.همچنین بر روی این گوشی از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت استفاده شده است. اگه قصد دارید تا نسخه معمولی این گوشی را خریداری نماییدمی توانید آن را با قیمت 229 دلار از آمازون تهیه نمایید. و یا اینکه می توانید نسخه آمازون را با قیمت 179 دلار خریداری کنید.

گوشی هوشمند نوکیا 6 در دسترس قرار گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید