شاهکار آئودی A8 چشم همگان را خیره خواهد کرد +فیلم و عکس


آئودی A8 بدون شک یکی از لوکس‌ترین اتومبیل‌های سال 2018 لقب خواهد گرفت.

شاهکار آئودی A8  چشم همگان را خیره خواهد کرد +فیلم و عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بطور قطع شاهکار جدید آئودی A8 در سال آینده، چشمان بسیای از علاقمندان خودرو را خیره کرده و گل سرسبد این کمپانی قدیمی خواهد شد، خودرویی کاملا لوکس که چند ویژگی خاص دارد.

طراحی خودرو با حفظ پلت فرم قبلی، ظرافت بیشتری پیدا کرده همچنین تغییرات تکنیکالی در نمای جلو و داشبورد خودرو ایجاد شده، تغییر اندازه چرخ‌ها نسبت به مدل سال گذشته ( 21 اینچ ) و شفافیت بیشتر چراغ‌ها نیز خبر از اتفاقی جدید دارد.

خودروی 4 در سدان آئودی A8، از یک سیستم اطلاعاتی جدید بهره خواهد برد؛ قابلیت خودران پارک و سیستم پیشرفته در زمان ترافیک که برگرفته از تکنولوژی رانندگی Pilot Audi است: سنسورهای ویژه اولتراسونیک تعبیه شده در داخل و خارج ماشین به کمک اسکنر لیزری، فاصله طولی و جانبی را در ترافیک سنجیده و در نهایت خودرو قادر خواهد بود طبق برنامه داده شده از سمت رایانه مرکزی، تا سرعت 60 کیلومتر بر ساعت بصورت خودران رانندگی کند.

در این میان صندلی‌های ماساژور کنترلی، گوشی‌های هوشمند داخلی، دوربین 360 درجه پانوراما، سقف ساندورف، صفحه نمایش OLED در سربالایی‌ها، سیستم صوتی با 14 بلندگو تنها برخی از آپشن‌های داخلی این خودرو لوکس است.

اما بشنوید از دیگر ویژگی‌ها؛ موتور 5300 دور در دقیقه، گیربکس اتوماتیک 8 ساعته ، سوپرموتور 8 سیلندر، شتاب 4.4 دهم ثانیه ، موتوری با قدرت 450 اسب بخار و قوای محرک هیبریدی با موتور الکتریکی مجزا تجهیزات دیگر این خودرو شگفت انگیز است.

شاهکار آئودی،قرار است ماه سپتامبر در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شود. به گفته کارشناسان این خودرو تازه وارد بطور قطع رقیب جدی برای مرسدس بنز S-Class، سری 7 BMW و لکسوس LS خواهد بود.

شاهکار آئودی A8  چشم همگان را خیره خواهد کرد +فیلم و عکس

کد ویدیو
انتهای پیام/

آئودی A8 ؛ لوکس ترین خودروی 2017

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی