PlayStation 4 Pro در رنگ سفید یخچالی رونمایی شد


PlayStation 4 Pro در رنگ سفید یخچالی رونمایی شد

هم رسان: اگر تاکنون در فکر خرید یک PlayStation 4 Pro در رنگ سفید یخچالی بوده‌اید، زمان آن فرا رسیده که دست به جیب شوید. سونی اعلام کرد Playstation 4 Pro را در رنگ سفید یخچالی به عنوان بخشی از نسخه محدود بسته Destiny 2 عرضه می‌کند. به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از ابرگیزمو، همان طور...

هم رسان: اگر تاکنون در فکر خرید یک PlayStation 4 Pro در رنگ سفید یخچالی بوده‌اید، زمان آن فرا رسیده که دست به جیب شوید. سونی اعلام کرد Playstation 4 Pro را در رنگ سفید یخچالی به عنوان بخشی از نسخه محدود بسته Destiny 2 عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از ابرگیزمو، همان طور که از عنوان این محصول بر می‌آید، این بسته دارای کنسول بسیار قدرتمند سونی همراه با نسخه‌ای از Destiny 2 است. همچنین انگیزه‌های بیشتری برای خرید این بسته ایجاد شده است. مثلاً قرار است مشتریانی که این بسته را خریداری می‌کنند، یک PlayStation 4 Pro در رنگ سفید یخچالی همراه با یک ترابایت حافظه HDD، یک کنترلر بازی DualShock 4 و یک نسخه از Destiny 2 دریافت کنند. همچنین آن‌ها یک کوپن برای دانلود بسته محتوای دیجیتالی دریافت می‌کنند که امکان دسترسی به Expansion Pass و محتوای دیجیتالی فوق العاده ای را به آن‌ها می‌دهد.

PlayStation 4 Pro در رنگ سفید یخچالی رونمایی شدسونی این خبر را یک هفته قبل از معرفی نسخه بتای Destiny 2 اعلام کرده است. نسخه بتای بازی جدید شرکت بازی ساز Bungie قرار است در تاریخ 27 تیر ماه رونمایی شود. تمامی بازی کنان Destiny 2 بر روی PlayStation 4 می‌توانند به محتوای جایزه پیش از دیگر پلتفرم‌ها دسترسی داشته باشند.
این بازی شامل یک نقشه چند نفره رقابتی، یک حمله گروهی سوم شخص، مجموعه ابزار آلات و وسایل خاص، یک کشتی جدید و یک سلاح منحصربه فرد و عجیب و غریب است.
پیش خرید بسته نسخه محدود Destiny 2 PlayStation 4 Pro با قیمت 499.99 دلار شروع شده است. این بسته در 15 شهریور ماه منتشر خواهد شد.

PlayStation 4 Pro در رنگ سفید یخچالی رونمایی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا