جزئیات کامل از حادثه حمله با چاقو در متروی شهر ری | فیلم


مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: در پی نزاع شخصی دو نفر در ایستگاه متروی شهر ری و توقف چند دقیقه‌ای حرکت قطار ها، مسافرگیری در ایستگاه متروی شهرری آغاز شده است. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که پیش از ظهر امروز فردی در حالی که سلاح سرد به دست داشت وارد مترو شهرری شده و با...

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: در پی نزاع شخصی دو نفر در ایستگاه متروی شهر ری و توقف چند دقیقه‌ای حرکت قطار ها، مسافرگیری در ایستگاه متروی شهرری آغاز شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که پیش از ظهر امروز فردی در حالی که سلاح سرد به دست داشت وارد مترو شهرری شده و با تعدادی از شهروندان درگیر شد.

به دنبال این حادثه مأموران پلیس در محل حاضر شده و ضمن خارج کردن شهروندان از محل اقدامات خود برای دستگیری و کنترل این فرد را آغاز کرد. فرد مهاجم به چهار نفر از شهروندان با سلاح سرد حمله کرده و آنها را زخمی کرده بود و پس از آن نیز به یکی از مأموران که قصد مهار کردن وی را داشت با سلاح سرد حمله و او را زخمی کرد.

پس از آنکه این فرد به دستورات پلیس توجهی نکرد، مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح ابتدا چند تیر هوایی شلیک کرده و سپس به پای فرد مهاجم شلیک کردند که این فرد پس از شلیک پلیس زمین‌گیر شد.

این فرد مهاجم که حدود ۴۰ سال سن داشت، در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه باید شهروندان اخبار را از منابع مرتبط و رسمی پیگیری کنند، اعلام کرد که جزییات این حادثه از سوی پلیس در دست بررسی است.

پیر حسین کولیوند در مورد حادثه تیراندازی در متروی شهر ری گفت: بر اثر این حادثه ضارب دو نفر را مجروح کرد و پس از اینکه پلیس وارد عمل شد سعی کرد که با تیراندازی هوایی ضارب را متوقف کند اما به دلیل اینکه این فرد در حال فرار بود؛ پلیس به سمت او تیراندازی می‌کند و به دلیل این اتفاق، فرد ضارب کشته می‌شود.

سرپرست اورژانس کشور در مورد مجروحان حادثه گفت: در این حادثه علاوه بر کشته شدن فرد ضارب دو نفر نیز مجروح شدند.

(۱۷۶)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج