دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2


دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2

آریا پیکس | بازیگران و هنرمندان , فیلم و سریال ,...

آریا پیکس | بازیگران و هنرمندان , فیلم و سریال , سینما body.has-black-color.has-cyan-bluish-gray-color.has-white-color.has-pale-pink-color.has-vivid-red-color.has-luminous-vivid-orange-color.has-luminous-vivid-amber-color.has-light-green-cyan-color.has-vivid-green-cyan-color.has-pale-cyan-blue-color.has-vivid-cyan-blue-color.has-vivid-purple-color.has-black-background-color.has-cyan-bluish-gray-background-color.has-white-background-color.has-pale-pink-background-color.has-vivid-red-background-color.has-luminous-vivid-orange-background-color.has-luminous-vivid-amber-background-color.has-light-green-cyan-background-color.has-vivid-green-cyan-background-color.has-pale-cyan-blue-background-color.has-vivid-cyan-blue-background-color.has-vivid-purple-background-color.has-black-border-color.has-cyan-bluish-gray-border-color.has-white-border-color.has-pale-pink-border-color.has-vivid-red-border-color.has-luminous-vivid-orange-border-color.has-luminous-vivid-amber-border-color.has-light-green-cyan-border-color.has-vivid-green-cyan-border-color.has-pale-cyan-blue-border-color.has-vivid-cyan-blue-border-color.has-vivid-purple-border-color.has-vivid-cyan-blue-to-vivid-purple-gradient-background.has-light-green-cyan-to-vivid-green-cyan-gradient-background.has-luminous-vivid-amber-to-luminous-vivid-orange-gradient-background.has-luminous-vivid-orange-to-vivid-red-gradient-background.has-very-light-gray-to-cyan-bluish-gray-gradient-background.has-cool-to-warm-spectrum-gradient-background.has-blush-light-purple-gradient-background.has-blush-bordeaux-gradient-background.has-luminous-dusk-gradient-background.has-pale-ocean-gradient-background.has-electric-grass-gradient-background.has-midnight-gradient-background.has-small-font-size.has-medium-font-size.has-large-font-size.has-x-large-font-size

همه مطالببازیگران مرد ایرانیبازیگران زن ایرانیفیلم و سریالعکسهای خوانندگان ایرانیاخبار سینما ایراندانلود تیتراژبیوگرافی هنرمندان

دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2

مجموعه تلویزیونی «راز ناتمام» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی با مضمونی تاریخی‌سیاسی بزودی از شبکه یک سیما پخش میشود.

دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2

سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل جدیدترین سریال شبکه سه سیما می باشد که پخش خود را از اواخر مردادماه 1401 شروع کرده است

زمان پخش سریال بی نشان

این سریال هر شب ساعت 20:45 ( 8 و 45 دقیقه شب) از شبکه سه سیما پخش میگردد . این سریال روزهای پنج شنبه هم پخش میگردد و جمعه ها پخش نمی گردد.

موضوع :بازیگران مرد ایرانی ، بیوگرافی بازیگران مرد ۱۲ مرداد ۱۴۰۱به روز شده

دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2

علی شادمان بازیگر نوجوان ایرانی متولد 4 آذر ماه سال 1375 در ایلام می باشد و اصالتا ایلامی می باشد.و هم اکنون 26 سال سن دارد . وی این روزها با سریال یاغی به خوبی دیده شده است .

بیوگرافی علی شادمان از زبان خودش

من متولد 4 آذر سال 1375 در ایلام هستم. در یک خانواده تحصیلکرده به‌دنیا آمده‌ام. مادرم معلم علوم تجربی هستند و پدرم هم دکترای تاریخ دارند، استاد تاریخ بوده‌اند و استاد من هم هستند. من در چنین فضایی بزرگ شدم و از کودکی با ادبیات و شعر سروکار زیادی داشتم تا اینکه کار در فیلم سینمایی « میم مثل مادر » اتفاق افتاد و من وارد عرصه بازیگری شدم.

وی این شب ها در سریال دیوار به دیوار در نقش آرمان حضور دارد.

گفتگو و عکس ها را در ادامه ببینید.

موضوع :فیلم و سریال ۱۲ مرداد ۱۴۰۱به روز شده

عکسهای سریال یادآوری با حضور کلکسیونی از بازیگران

سریال یادآوری اولین سریال تولیدی شبکه آی فیلم بودکه از دوم آذر ماه 92 از این کانال پخش گردید.

بازپخش این سریال از 11 مرداد 1401 هر  شب ساعت 20 از شبکه ای فیلم پخش میگردد.

دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2

دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2

 

سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی جدیدترین سریال اختصاصی نماوا می باشد .در این سریال بازیگرانی چون مهدی هاشمی , سیامک انصاری, لیلا حاتمی و … حضور دارند.

زمان پخش سریال شبکه مخفی زنان

این سریال از روز جمعه 7 مرداد ماه 1401 پخش خود را آغاز میکند . این سریال هر جمعه راس ساعت 12 از پلتفرم نماوا پخش میگردد.

دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2

سریال آفتاب پرست به کارگردانی برزو نیک نژاد و بازی پژمان جمشیدی , باران کوثری, حمیدرضا آذرنگ و … جدیدترین سریال طنز نمایش خانگی است که از 27 تیرماه پخش خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرد.

آهنگ های میانی و وسط سریال یاغی

آهنگ های خارجی پخش شده در سریال یاغی , آهنگ ویگن در سریال یاغی

دانلود موسیقی های وسط فیلم یاغی

دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2

دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2

سریال مستوران عنوان سریال جدید شبکه یک سیما می باشد که به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سیدجمال سیدحاتمی است. این سریال اولین سریال تابستانی شبکه یک در سال 1401 می باشد و پخش آن از روز پنحشنبه دوم تیرماه شروع میگردد

زمان پخش سریال مستوران

سریال مستوران از روز پنجشبه 2 تیرماه 1401 پخش خود را شروع میکند . این سریال هر شب ساعت 22:15 روی آنتن کانال یک می رود. این سریال روزهای پنجشنبه و جمعه نیز پخش میگردد.

دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت می باشد که به استقبال خوبی مواجه شده است . از نکات این سریال استفاده از بازیگران تازه کار و کمتر دیده شده می باشد . یکی از این بازیگران آبان عسکری می باشد که همسر محمد کارت کارگردان این سریال نیز است . وی  در این سریال نقش عاطفه (عاطی) خواهر جواد با بازی علی شادمان را ایفا میکند . وی پیش از این نقش کوتاهی در فیلم شنای پروانه نیز داشت.

صفحه 1 از 35712345678910357

جدیدترین مطالب
دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2
زمان و ساعت پخش تکرار سریال راز ناتمام از شبکه یک دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2
بیوگرافی علی شادمان و همسرش + ازدواج و گفتگو با او دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2
خلاصه داستان و بازیگران سریال یادآوری +عکسها دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2
بازیگر نقش عاطی (عاطفه) در سریال یاغی کیست ؟ + بیوگرافی دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2
لیست بهترین فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی ایران دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2
زمان و ساعت پخش تکرار سریال حکم رشد از شبکه یک دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2
معرفی بازیگران و داستان سریال پدر گواردیولا دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2
بازیگر نقش مرجان در سریال خوشنام کیست؟ + بیوگرافی و عکسها دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2
بازیگر نقش لیلی در سریال نوبت لیلی کیست + بیوگرافی دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2
زمان و ساعت پخش تکرار سریال راز بقا + روزهای پخش دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2
زمان و ساعت پخش سریال خوشنام از شبکه 1 در رمضان دانلود سریال شهرزاد قسمت 4 چهارم فصل دوم 2
زمان و ساعت پخش تکرار برنامه عصر جدید در ماه رمضان ۱۴۰۱
دانلود فیلم و سریال
دانلود سریال خاتون با لینک مستقیم +تمامی قسمت ها کامل دانلود فصل پنجم برنامه جوکر (حامد آهنگی , مهران غفوریان, علیمردانی و …) دانلود سریال سودا قسمت اول با بازی بهاره کیان افشار محمدرضا علیمردانی دانلود فصل چهارم برنامه جوکر (یوسف تیموری , یوسف صیادی , پوریا پورسرخ و …) دانلود سریال نیسان آبی با لینک مستقیم +همه قسمت ها دانلود قسمت دوم فصل سوم جوکر (رضا شفیعی جم, حمید لولایی, بابک نهرین) دانلود قسمت اول فصل دوم جوکر ( هومن برق نورد, بهنام تشکر و …) دانلود قسمت آخر فصل دوم جوکر (هومن برق نورد , ایمان صفا و شهرام قائدی) دانلود قسمت دوم فصل دوم جوکر با حضور عباس جمشیدی , هومن برق نورد و … دانلود قسمت دوم برنامه جوکر با لینک مستقیم

این وبسایت متعلق به آریا پیکس میباشد و تمامی حقوق آن محفوظ میباشد

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب های طراحی شده توسط وبیت پیگرد قانونی دارد.

طراح قالب : وبیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403