حذف بی سر و صدای هوندا آکورد کوپه جدید


حذف بی سر و صدای هوندا آکورد کوپه جدید

اگر در بازار خودرو به دنبال کوپه‌های میدسایز با بهای متوسط هستید باید گفت گزینه‌های شما محدودتر شده زیرا هوندا تأیید کرده که برنامه‌هایی برای حذف آکورد کوپه در نسل جدید دارد. طبق گفته‌های Roadshow، معرفی هوندا آکورد 2018 جدید به معنی پایان راه برادر کوپه می‌باشد. انتشار این خبر چندان تعجب‌برانگیز نیست زیرا فروش...

اگر در بازار خودرو به دنبال کوپه‌های میدسایز با بهای متوسط هستید باید گفت گزینه‌های شما محدودتر شده زیرا هوندا تأیید کرده که برنامه‌هایی برای حذف آکورد کوپه در نسل جدید دارد.

حذف بی سر و صدای هوندا آکورد کوپه جدید
طبق گفته‌های Roadshow، معرفی هوندا آکورد 2018 جدید به معنی پایان راه برادر کوپه می‌باشد.

حذف بی سر و صدای هوندا آکورد کوپه جدید
انتشار این خبر چندان تعجب‌برانگیز نیست زیرا فروش مدل‌های کوپه نسبت به سایر مدل‌ها کم بوده است. رقبای کوپه‌ی آکورد نیز از میدان خارج شده‌اند. نیسان آلتیما کوپه در سال 2013 از خط تولید خداحافظی کرد و تویوتا سولارا نیز حدود 10 سال پیش کنار گذاشته شد.

حذف بی سر و صدای هوندا آکورد کوپه جدید
حتی بازار آمریکا نیز از این خودروها روی برگردان شده و روی مدل‌های اسپورت تری چون کامارو، چلنجر و موستانگ تمرکز داشته است.


اگرچه مشاهده عدم تولید آکورد کوپه غم‌انگیز است اما طرفداران این خودرو هنوز هم می‌توانند مدل 2017 کوپه را با بهای آغازین 24125 دلار خریداری نمایند. دو پیشرانه برای این خودرو در دسترس بوده که عبارت‌اند از نسخه 4 سیلندر 2.4 لیتری با قدرت 185 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتون متر و پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری با خروجی 278 اسبی و گشتاور 341 نیوتون متری.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟