کریک: لوکاکو کاملا آماده رو به رو شدن با انتظارهای بالا در منچستریونایتد است


کریک: لوکاکو کاملا آماده رو به رو شدن با انتظارهای بالا در منچستریونایتد است

کریک به دشواری کار لوکاکو اذعان کرده ولی از طرفی او را...

طرفداری- مایکل کریک هافبک با تجربه منچستریونایتد معتقد است کهروملو لوکاکو مهاجم تازه وارد تیمش در جمع شیاطین سرخ فشاری را حس خواهد کرد که تا پیش از این در هیچ یک از تیمش هایش حس نکرده است.

به گزارش اسکای، کریک خود در سال 2006 در ازای 18.6 میلیون پوند (که در آن زمان رقم بزرگی به شمار می رفت) به منچستریونایتد پیوست. حالا لوکاکو در قبال 75 میلیون پوند به اولدترافورد نقل مکان کرده تا سنگینی بار مسئولیت ها بر روی دوش خود را به شکل کامل درک کند. او همچون کریک که وظیفه سختی برای جانشینی روی کین داشت، کار سختی برای پر کردن جای خالی زلاتان ابراهیموویچ خواهد داشت.

کاپیتان منچستریونایتد در این مورد گفته است:

این یک جهش بسیار بلند است. من چنین حسی را در پی انتقال خود از تاتنهام به منچستر داشتم. به واقع این یک پرش بزرگ محسوب می شود و تا زمانی که خود در این ماجرا حاضر نباشید، نمی توانید آن را درک کنید. مطمئن هستم که روملو هم چنین فشاری را حس خواهد کرد اما، داشتن سابقه کاری در لیگ برتر برای او یک امتیاز به شمار می رود. او با روند کار هفتگی آشنا است و تنها باید با فشارها کنار بیاید. او هنوز در ابتدای کار است. تنها یک هفته در تیم بوده و 45 دقیقه برابر لس آنجلس گلکسی به میدان رفته است، پس هنوز برای قضاوت کردن زود است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد:

ما از توانایی های وی آگاهیم و جای هیچ تعجبی نیست. همه ما از توانایی های او آگاهیم و برای همین است که او اینجا است. قرار نیست او در اینجا سبک بازی خود را تغییر دهد. او کاری را می کند که در آن بهترین است و روشن است که وی را برای گلزنی به اینجا آورده اند. کاملا مطمئن هستم که او در این فصل همین کار را انجام خواهد داد. وقتی من به اینجا آمدم، مرا با روی کین مقایسه می کردند ولی من خودم بودم. فرقی نمی کند، همه شخصیت خود را دارند. او را همانند سایرین قضاوت خواهند کرد: با توجه به عملکردش در طول فصل و من کاملا مطمئن هستم که او آماده است. او از آن چه که به آن عادت دارد، یک سطح بالاتر مورد توجه و در دید قرار خواهد گرفت. مطمئن هستم که او آماده این کار است و به خوبی کار خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد