سلطانی‌فر شخصا دستور درمان سارا عبدالملکی را صادر کرد


سلطانی‌فر شخصا دستور درمان سارا عبدالملکی را صادر کرد

به گزارش سایت ورزش بانوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رئیس فدراسیون پزشکی – ورزشی خواستار پیگیری ادامه مراحل درمان سارا عبدالملکی شد. سارا، دانشجوی تربیت بدنی است و به گفته پدر و مادرش تا قبل از سانحه رانندگی، هزینه تحصیل را خودش به شخصه پرداخت کرده است. او هم کار...

به گزارش سایت ورزش بانوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رئیس فدراسیون پزشکی – ورزشی خواستار پیگیری ادامه مراحل درمان سارا عبدالملکی شد.

سارا، دانشجوی تربیت بدنی است و به گفته پدر و مادرش تا قبل از سانحه رانندگی، هزینه تحصیل را خودش به شخصه پرداخت کرده است. او هم کار می‌کرد هم درس می‌خواند و کنار همه اینها، در ورزش دختر موفقی بود. سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی بانوان، مربی و داور هندبال روز ۲۹ دی ماه سال ۹۴ در راه بازگشت از کرمانشاه به تهران در اثر واژگونی ماشین، ستون فقرات، جمجمه، ریه و نخاعش بشدت آسیب دید. به دنبال این سانحه وحشتناک رانندگی سارا ویلچرنشین شد. هم اکنون با بهبودی بیشتر مراحل کار درمانی را می گذراند.

عیادت مسئولان و شخصیت های مختلف از سارا عبدالملکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان