ماجرای جنجالی دستگیری مدیرعامل سابق پرسپولیس


چند روزی است که اخباری در مورد دستگیری مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد. گفته می شود این فرد عضو هیئت مدیره، مدیرعامل باشگاه و همچنین رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده و طی سال های اخیر در کنار سرخپوشان فعالیت می کرد. از زمان دستگیری این فرد تا کنون شایعات عجیبی اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد. از یک سو شایعاتی در...

ضد و نقیض هایی پیرامون بحران پرسپولیس پس از دستگیری آقای مدیرعامل

ماجرای جنجالی دستگیری مدیرعامل سابق پرسپولیس

نویسنده : پارس فوتبال .کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۶
ماجرای جنجالی دستگیری مدیرعامل سابق پرسپولیس

چند روزی است که اخباری در مورد دستگیری مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند روزی است که اخباری در مورد دستگیری مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد. گفته می شود این فرد عضو هیئت مدیره، مدیرعامل باشگاه و همچنین رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده و طی سال های اخیر در کنار سرخپوشان فعالیت می کرد.

از زمان دستگیری این فرد تا کنون شایعات عجیبی اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد. از یک سو شایعاتی در مورد احتمال محرومیت باشگاه بابت بدهی ها یا مسائل اقتصادی سوال برانگیز می شنویم و از طرف دیگر می گویند پرسپولیس متضرر نمی شود و به کار خودش ادامه خواهد داد زیرا دستگیری این فرد، ربط زیادی به باشگاه ندارد و او به خاطر مسائل خارج از فوتبال دستگیر شده است.

برخی نام ها نیز در کنار این فرد دستگیر شده مطرح شده اند. از جمله کسانی که در زمان حضور این فرد در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و حتی برخی مدیران عامل باشگاه که طی سال های گذشته بدهی های گسترده ای برای سرخپوشان به ارمغان آورده اند و مسائل زیادی را ساخته اند.

با این حال مشخص نیست چند در صد از این دست شایعات صحت داشته باشد. باید دید در آینده چه اتفاقاتی برای پرونده فرد دستگیر شده رخ می دهد.

منبع: فرتاک ورزشی

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , لیگ برتر
برچسب ها : آخرین اخبار پرسپولیس, بازیکنان پرسپولیس, دستگیری مدیرعامل سابق پرسپولیس, شاکیان پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا