چهار عنوان ایکس‌باکس‌ 360 به بازی‌های قابلیت Backward compatible افزوده شدند


چهار عنوان ایکس‌باکس‌ 360 به بازی‌های قابلیت Backward compatible افزوده شدند

همانطور که مایکروسافت هنگام معرفی قابلیت backward compatibility قول داده بود، شاهد آن هستیم که روز به روز به تعداد بازی‌های قابلیت Backward compatible اضافه می‌شود و دارندگان کنسول نسل هشتمی این شرکت هر روز، بیش از پیش خوشحال می‌شوند. چرا که به اکثر عناوین خوش ساخت نسل هفتم دسترسی دارند. هر...

همانطور که مایکروسافت هنگام معرفی قابلیت backward compatibility قول داده بود، شاهد آن هستیم که روز به روز به تعداد بازی‌های قابلیت Backward compatible اضافه می‌شود و دارندگان کنسول نسل هشتمی این شرکت هر روز، بیش از پیش خوشحال می‌شوند. چرا که به اکثر عناوین خوش ساخت نسل هفتم دسترسی دارند.

هر روز شاهد افزوده شدن عناوین جدیدی به بازی‌های قابلیت Backward compatible هستیم. به طور مثال چند روز پیش بود که در خبری افزوده شدن بازی Super Street Fighter IV: Arcade Edition به این قابلیت را اعلام کردیم.

در تازه‌ترین خبر مربوط به این قابلیت کاربردی و جذاب، مایکروسافت امروز اعلام کرد که چهار عنوان به بازی‌های قابلیت Backward compatible افزوده شده و از این پس برای کاربران کنسول اکس باکس وان قابل دریافت و استفاده هستند.

این چهار عنوان که بازی‌های Frontlines: Fuel of War ،Costume Quest 2 ،Virtua Fighter 2 و Quantum Conundrum هستند، هر کدام در زمان انتشار خود در نسل هفتم مخاطبان و طرفداران بسیاری را داشتند. به همین دلیل نیز مسئولان مایکروسافت را بر آن داشتند تا برای بار دیگر این بازی‌ها را برای کنسول نسل هشتمی خود و در قالب بازی‌های قابلیت برگردان جانبی عرضه کنند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
چهار عنوان ایکس‌باکس‌ 360 به بازی‌های قابلیت Backward compatible افزوده شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش