دانشگاه آزاد به یک دوران گذار نیاز داشت


مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان گفت: برخی مسائل سیاسی که سال‌ها به عنوان آفتی برای دانشگاه وجود داشت و همواره از آن لطمه می‌خورد، امروز جای خود را به مسائل علمی داده است.

خبرگزاری تسنیم: محمدامین ایمانجانی مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان، درباره رویکرد روزنامه فرهیختگان در دوره جدید، گفت: روندی که برای روزنامه از زمان آقای نوریان بنا گذاشته شد یک روند منطقی، معقول و با یک نگاه علمی و با زبان اجتماعی به واقعیات است.

ایمانجانی با اشاره به انتخاب علی اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: آقای ولایتی به همه موضوعات دانشگاهی با یک نگاه منطقی، معقول و از زاویه علمی نگاه می‌کند و تغییر و تحولات انجام شده در دانشگاه هم بر همین مبنا صورت پذیرفته است.

وی افزود: برخی مسائل سیاسی که سال‌ها به عنوان آفتی برای دانشگاه وجود داشت و همواره از آن لطمه می‌خورد، امروز جای خود را به مسائل علمی داده است.

مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد به یک دوران گذار نیاز داشت که آقای نوریان به نحو احسن و قابل تقدیری این دوران گذار را راهبری کرد، گفت: دانشگاه آماده یک تغییر بزرگ شد که بحمدلله با حضور آقای دکتر رهبر که سال‌ها سابقه درخشان مدیریتی در حوزه دانشگاهی و اجرایی کشور دارد به نظر می‌رسد این تغییر به نحو احسن صورت می‌گیرد.

ایمانجانی تأکید کرد: نگاهی که به روزنامه‌ها وجود دارد طیف وسیعی را در بر می‌گیرد. روزنامه رسالتش اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی است و ما هم در روزنامه وابسته به دانشگاه آزاد که شعارش رسانه دانشگاهی کشور است کار را بر همین مبنا آغاز کرده‌ایم و سعی ما این است که این شعار را جامع عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه نگاه‌مان این است که روزنامه جدا از موضوعات سیاسی و اتفاقات جناحی که شکل می‌گیرد بتواند به همه موضوعات از زاویه علمی نگاه کند، خاطرنشان کرد: نگاه جامع کارشناسی در تمامی اجزا این رسانه ایجاد و یا تقویت خواهد شد. رسالت ما اطلاع‌رسانی، دغدغه‌مندی و انعکاس نقطه نظرات دانشجویان و اساتید است و از همین رو فعالیت حزبی و گروهی به هیچ عنوان معنایی ندارد.

مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان درباره انتخاب فرهاد رهبر به‌ عنوان رئیس دانشگاه آزاد، گفت: قطعاً با شناختی که از آقای فرهاد رهبر وجود دارد همچنان که شعار ایشان هم عدالت اجتماعی است و مسائل آموزشی ذیل عدالت اجتماعی تعریف می‌شود با توجه به سوابقی که ایشان دارند فراتر از موضوعات سیاسی، دنبال یک نگاه علمی به موضوعات است و انشاءالله رسانه دانشگاه آزاد بازوی اجرایی و ادراکی مدیریت جدید است که امیدواریم این رسانه بتواند وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر