طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر


سیب زمینی با قارچ و پنیر : ترکیب این 2 نوع ماده غذایی پرکاربرد به غذای ما مزه عالی می دهد . با قارچ و سیب زمینی می توانید غذاهای متفاوتی را تجربه کنید . در ادامه طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر را برای شما همراهان گرامی آموزش می دهیم امیدواریم از پخت این غذای خوشمزه و عالی لذت ببرید. تهیه غذا با...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

در آموزش با طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر خوشمزه و عالی آشنا می شوید . سیب زمینی و قارچ در کنار هم می تواند غذای بسیار مناسبی برای شما باشد . آن را تهیه و میل کنید.

سیب زمینی با قارچ و پنیر : ترکیب این ۲ نوع ماده غذایی پرکاربرد به غذای ما مزه عالی می دهد . با قارچ و سیب زمینی می توانید غذاهای متفاوتی را تجربه کنید . در ادامه طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر را برای شما همراهان گرامی آموزش می دهیم امیدواریم از پخت این غذای خوشمزه و عالی لذت ببرید.

تهیه غذا با قارچ و سیب زمینی لذت خاص خود را دارد. شما می توانید برای تهیه غذاهای خوشمزه با این دو مواد غذایی محبوب از دستور پخت های متفاوتی استفاده نمایید. اسنک قارچ و گراتن سیب زمینی از جمله این غذاهای محبوب به شمار می روند.

طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر

مواد لازم :

کره : ۲ قاشق غذا خوری قارچ خرد شده : ۲۰۰ گرم سیب زمینی : ۵۰۰ گرم پنیر رنده شده : ۵۰ گرم نمک : به میزان لازم فلفل : به میزان لازم روغن : به میزان لازم پیاز : ۱ قاشق غذا خوری نگینی شدهطرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر

طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر بسیار خوشمزه و لذیذ :

همانطور که می دانید سیب زمینی دارای مقادیر زیادی نشاسته است که برای بدن بسیار مفید است . در مرحله اول طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر, ابتدا سیب زمینی ها را شسته و آن را پوست می گیریم . سپس آنها را به اندازه دلخواه ریز کرده و در صافی شسته می گذاریم تا آب آن خوب گرفته شود. سپس قارچ ها را که از قبل شسته ایم به صورت ورقه ای برش می زنیم .

طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر

ته پیرکس را با روغن چرب و کنار می گذاریم . تابه را روی حرارت قرار داده و درون آن روغن می ریزیم تا گرم شود سپس سیب زمینی ها که کاملا خشک شده اند را درون روغن می ریزیم و به آن مقداری نمک اضافه می کنیم و زمان می دهیم تا کاملا سیب زمینی ها سرخ شوند . پس از سرخ شدن سیب زمینی ها آن ها را در روی یک پارچه آشپزخانه و یا ظرفی می ریزیم که در زیر آن پارچه تمیزی گذاشته باشیم تا روغن اضافه آن خوب گرفته شود .

.uf5a75a836d68f864c0fe98f71cde36d3 .uf5a75a836d68f864c0fe98f71cde36d3:active, .uf5a75a836d68f864c0fe98f71cde36d3:hover .uf5a75a836d68f864c0fe98f71cde36d3 .uf5a75a836d68f864c0fe98f71cde36d3 .ctaText .uf5a75a836d68f864c0fe98f71cde36d3 .postTitle .uf5a75a836d68f864c0fe98f71cde36d3:hover .postTitle
حتما بخوانید: طرز تهیه قارچ پفکی خوشمزه و دوست داشتنی

طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر

سپس آن را به قابلمه پیرکس منتقل می کنیم. در همان تابه پیاز را با کره مخلوط می کنیم و تفت می دهیم تا نرم شود. بعد مقداری فلفل و نمک به آن اضافه می کنیم وقتی پیاز نرم شد قارچ را به آن اضافه می کنیم .

طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر

قارچ که کاملا نرم شد مواد تابه را بر روی سیب زمینی ها ریخته و سپس پنیر را روی مواد آماده شده می ریزیم. در مرحله پایانی طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر, پیرکس را روی طبقه وسط فر که از قبل با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد گرم شده منتقل می کنیم به مدت یک ربع تا روی مواد طلایی شود. می توانید روی آن را به سلیقه خودتان تزیین کنید .

طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر

طرز تهیه سیب زمینی با قارچ و پنیر

در پایان لازم به ذکر است که قارچ ها حاوی مقادیر زیادی نیاسین و سلنیوم هستند سلنیوم آنتی اکسیدانی است که با همکاری (ویتامین E) سلول ها را از تاثیرات آسیب رسان در امان نگه می دارد . امیدوارم از این دستور پخت سیب زمینی با قارچ و پنیر نهایت استفاده را برده باشید و از خوردن این غذای خوشمزه لذت ببرید .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...