تماشا کنید: تریلر جدیدی از سریال Preacher منتشر شد [کامیک کان 2017]


تماشا کنید: تریلر جدیدی از سریال Preacher منتشر شد [کامیک کان 2017]

در پنل سریال Preacher در رویداد کامیک کان 2017، شبکه AMC تریلر جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر کرده است. در این تریلر تصاویری از قسمت‌های آینده سریال Preacher نمایش داده شد و بر روی شخصیت منفی آن تمرکز زیادی دارد. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:...

در پنل سریال Preacher در رویداد کامیک کان 2017، شبکه AMC تریلر جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر کرده است.

در این تریلر تصاویری از قسمت‌های آینده سریال Preacher نمایش داده شد و بر روی شخصیت منفی آن تمرکز زیادی دارد. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

این سریال از کتاب مصوری به همین نام اقتباس شده است که نویسنده‌های آن «گارت انیس» (Garth Ennis) و «استیو دیلون» (Steve Dillon) هستند. این سریال کمدی و درام، فضایی ماوراء طبیعی دارد و شخصیت اصلی آن یک کشیش تگزاسی به نام «جسی کاستر» (Jesse Custer) با بازی «دومنیک کوپر» (Dominic Cooper) است.

جسی کاستر قدرت عجیبی دارد که متعلق به یک اِنتیتی (ماهیت) ماوراء طبیعی به نام جنسیس است. این قدرت باعث می‌شود که دیگران تحت فرمان جسی قرار گیرند. در فصل اول این قدرتِ جسی توجه دو فرشته به نام‌های «فیوره» (Fiore) و «دی‌بلنک» (DeBlanc) را به خود جلب کرده بود. در این راه یک خون آشام ایرلنیدی به نام کسیدی با بازی «جوزف گیلگون» (Joseph Gilgun) و دوست دختر سابق جسی، تولیپ با بازی «روث نگا» (Ruth Negga)، به جسی برای مقابله با دشمنانی از بهشت، جهنم و دنیای میان این دو کمک می‌کنند.

«ست روگن» (Seth Rogen) و «ایوان گولدبرگ» (Evan Goldberg) وظیفه ساخت این سریال برعهده دارند و خالق اصلی آن «سم کتلین» (Sam Catlin) خالق سریال Breaking Bad است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: تریلر جدیدی از سریال Preacher منتشر شد [کامیک کان 2017]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا