یک اکشن فیگور و یک تبر شبیه‎سازی شده از بازی God of War منتشر می‎شوند


یک اکشن فیگور و یک تبر شبیه‎سازی شده از بازی God of War منتشر می‎شوند

در کامیک کان سن دیگو مشخص شد که به زودی شاهد یک اکشن فیگور فوق‎العاده و همچنین نمونه‎ای از تبر زیبای کریتوس در بازی God of War خواهیم بود. در کامیک کان سن دیگو، نکا (شرکت ساخت وسایل کلکسیونی بازی‎ها، فیلم‎ها و برنامه‎های تلویزیونی در آمریکا) از همکاری خود با پخش سرگرمی‎ها تعاملی سونی در استودیو سانتا...

در کامیک کان سن دیگو مشخص شد که به زودی شاهد یک اکشن فیگور فوق‎العاده و همچنین نمونه‎ای از تبر زیبای کریتوس در بازی God of War خواهیم بود.

در کامیک کان سن دیگو، نکا (شرکت ساخت وسایل کلکسیونی بازی‎ها، فیلم‎ها و برنامه‎های تلویزیونی در آمریکا) از همکاری خود با پخش سرگرمی‎ها تعاملی سونی در استودیو سانتا مونیکا برای ساخت محصولات جانبی از این بازی خبر داد. اکشن فیگور کریتوس 7 اینچ ارتفاع، 30 مفصل متحرک و ظرافتی خاص در طراحی خود دارد. این اکشن فیگور نگاه پدرانه شخصیت کریتوس را که قبلا قهرمانی خشن و بی‎رحم شناخته می‎شد، به ما نشان می‎دهد.

یکی دیگر از وسایلی که انتظارشان را می‎کشیم، نمونه‎ای از تبر کریتوس در مقیاسی واقعی است. شایان ذکر بوده این تبر از فوم ساخته شده، 36 اینچ طول دارد و استفاده از آن کاملا بی‎‏خطر است. با سفر کریتوس به شمال و مناطق اسکاندیناوی او گذشته خود را پشت سر می‎گذارد و با خطرات جدید روبه رو می‎شود، از خطرناک‎ترین دشمنان او می‎توانیم به یورمونگاند، مار جهان، اشاره کنیم. این تغییرات بزرگ در سری بازی‎‏ God of War نیازمند تغییر در شخصیت کریتوس نیز هست، به همین دلیل بوده که او حتی سلاح قدرتمند قبلی خود Blades of Chaos را کنار گذاشته تا گذشته شومش را فراموش کند. تا به حال فقط تصویری کلی از سلاح جدید کریتوس در دسترس است اما کارگردان بازی کوری بارلوگ توییتی درباره نمونه اولیه این سلاح در اکانت خود گذاشته است:

این تبر جالب و زیبا است، ما روز سوم تست بازی را با آن گذراندیم. درباره پیشرفت بازی هیجان‎زده هستم ولی هنوز کارهای زیادی مانده‎اند که باید انجام شوند.

Cory Barlog (@corybarlog) July 20, 2017

ما از این توییت می‎فهمیم که بازی در حال تست شدن است. بارلوگ از پیشرفتی که بازی تا به این جای کار داشته بسیار هیجان‎زده است، اما به نظر می‎رسد ما تا تکمیل و انتشار این بازی در سال 2018 بسیار فاصله داریم. شما می‎توانید تصاویر منتشر شده از اکشن فیگور و سلاح کریتوس را در زیر مشاهده کنید.

یک اکشن فیگور و یک تبر شبیه‎سازی شده از بازی God of War منتشر می‎شوند

نطر شما درباره بازی God of War چیست؟ آیا شما هم به اکشن فیگور کریتوس علاقمند شدید؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
یک اکشن فیگور و یک تبر شبیه‎سازی شده از بازی God of War منتشر می‎شوند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازگشت سخت به صدر/ پیشنهاد تمدید پرسپولیس به اوسمار/ پیشخوان