تصادف در بزرگراه شهید رجایی بندرعباس سه کشته و دو مجروح بر جای گذاشت


تصادف در بزرگراه شهید رجایی بندرعباس سه کشته و دو مجروح بر جای گذاشت

در پی برخورد یک دستگاه مینی‌بوس هیوندای با عقب تریلی در بزرگراه شهید رجایی بندرعباس سه نفر کشته و دو تن زخمی شدند.

‌ به گزارش ایسنا، ‌رئیس قرارگاه پلیس‌راه هرمزگان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پی برخورد یک دستگاه مینی‌بوس هیوندای با عقب تریلی در بزرگراه شهید رجایی سه نفر کشته و دو تن زخمی شدند، اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه مینی‌بوس سرویس کارکنان یکی از شرکت‌های خدمات دریایی واقع در بندر شهید رجایی، با یک دستگاه کامیون پارک شده در این مسیر تصادف کرد .

سرهنگ علی اسفندانی خاطرنشان کرد: در این تصادف راننده و دو نفر از سرنشینان مینی‌بوس در دم فوت کردند و دو مجروح به بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) بندرعباس منتقل شدند که حال آنان وخیم گزارش شده است .

وی علت این تصادف را عدم توجه به جلو راننده مینی‌بوس اعلام کرد و افزود: کارشناسان پلیس‌راه هم‌اکنون در حال بررسی بیشتر در خصوص این حادثه هستند.

همچنین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در این خصوص عنوان کرد : ساعت 21:41 خبر وقوع این سانحه به مرکز 125 اطلاع داده شد و گروه‌های نجات از ایستگاه‌های شماره یک و هفت به محل اعزام شدند .

حسن امینی زاده با اشاره به اینکه مینی‌بوس هیوندای با عقب تریلی پارک شده برخورد کرده افزود : مینی‌بوس هیوندای در مسیر شرق به غرب جاده اسکله شهید رجایی در حرکت بوده که به دلیل سرعت زیاد و عدم توجه به جلو این سانحه رخ داده است.

به گزارش ایسنا، بزرگراه شهید رجایی از شهر بندرعباس تا بندر شهید رجایی حدود ۲۰ کیلومتر است که بر اساس آمار سازمان راهداری روزانه بالغ‌بر ۲۵۰۰۰ دستگاه خودرو و کامیون در این مسیر تردد می‌کنند و روزانه و هفتگی این محور در تصادفات جاده‌ای قربانی می‌گیرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی