مرضیه جعفری: شهرداری بم در حمایت از فوتبال بانوان دلسرد شده است


مرضیه جعفری: شهرداری بم در حمایت از فوتبال بانوان دلسرد شده است

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ در حالیکه که به زمان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان نزدیک می‌شویم، با مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم به گفتگو نشستیم که ماحصل این گفتگو پیش روی شماست: جعفری در ابتدا گفت: با بازیکنان ثابت تیم قرارداد سه ساله منعقد کرده‌ایم و برای فصل پیش رو، در نظر داریم ترجیحا با بازیکنان بومی بم در...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ در حالیکه که به زمان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان نزدیک می‌شویم، با مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم به گفتگو نشستیم که ماحصل این گفتگو پیش روی شماست:

جعفری در ابتدا گفت: با بازیکنان ثابت تیم قرارداد سه ساله منعقد کرده‌ایم و برای فصل پیش رو، در نظر داریم ترجیحا با بازیکنان بومی بم در لیگ برتر شرکت کنیم. احتمالا سه بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: اسپانسر تیم ما شهرداری است و با توجه به تغییراتی که در اعضای شورا ایجاد شده، قطعا شرایط تیم ما هم تغییر خواهد کرد به همین دلیل منتظر تصمیم اعضای جدید هستیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم افزود: تمرینات تیم از اواخر مرداد پیگیری خواهد شد اما حدودا یک ماهی می‌شود که با بازیکنان بومی کرمان تمرین می‌کنیم و تا جایی که می‌دانم چند بازیکنان دیگر بم در سایر استان‌ها و آنهایی که احتمالا قرار است به ترکیب تیم اضافه شوند در شهرهای خودشان در حال تمرین هستند.

وی عنوان کرد: همانطور که می‌دانید شهرداری بم به دنبال یک ناداوری واضح قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان را از دست داد. به همین دلیل برای فصل پیش رو، رغبت اسپانسر تیم، در حمایت از بانوان کمتر شده است. شهرداری معتقد است «تمام هزینه‌هایی که برای حضور تیم قدرتمند شهرداری بم در لیگ پرداخت شده و همچنین زحمات بازیکنان این تیم، در اثر اشتباه فاحش داوری که البته مغرضانه هم نیست از بین رفته است.» این در حالی است که تیمداری در بخش بانوان سود دهی چندانی برای اسپانسرها ندارد. به همین خاطر این قبیل مسائل منجر به دلسرد شدن اسپانسرها می‌شود. خصوصا در شرایطی که شهرداری بم از مشکلات مالی در راستای تیمداری در بخش بانوان صحبت به میان آورده و کمی دلسرد شده است.

بیشتر بدانید: نتیجه دیدار نیمه‌تمام شهرداری سیرجان و بم در دربی کرمان

جعفری خاطر نشان کرد: فدراسیون باید علت‌یابی کند تا اینگونه مسائلی که قطعا ضرر زیادی به بدنه فوتبال بانوان ایران می‌زند، تکرار نشود. البته خانم گلاره ناظمی همواره تمام تلاشش را برای هرچه بهتر و عادلانه‌تر برگزار شدن مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان به کار بسته و می‌بندد.

وی در پایان گفت: با این حال شهرداری بم امسال همچون سال‌های قبل پرقدرت در لیگ برتر ظاهر می‌شود و یکی از اصلی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !