ورود نهادهای مدنی جنوب آفریقا به حوزه کشاورزی و مکانیزاسیون/ آگکو ارزش سیستم‌های فناوری و بهترین شیوه زراعت را آموزش می‌دهد


مزرعه آینده آگکو (AGCO) خارج از لوزاکا (Lusaka) واقع شده است؛ بخش زراعی به وسعت 150 هکتار است که ارزش مکانیزاسیون، سیستم های فنّاوری و بهترین شیوه های زراعت را با تجربه زندگی واقعی نشان می دهد.

ورود نهادهای مدنی جنوب آفریقا به حوزه کشاورزی و مکانیزاسیون/ آگکو ارزش سیستم‌های فناوری و بهترین شیوه زراعت را آموزش می‌دهد

مزرعه آینده آگکو (AGCO) خارج از لوزاکا (Lusaka) واقع شده است؛ بخش زراعی به وسعت 150 هکتار است که ارزش مکانیزاسیون، سیستم های فنّاوری و بهترین شیوه های زراعت را با تجربه زندگی واقعی نشان می دهد.

به گزارش ایانا از سایت "آگکو. آفریکا"، شرکت کشاورزی اگکو، تولیدکننده و توزیع کننده تجهیزات و راه حل های کشاورزی در سراسر جهان، از حضور نمایندگانی از 11 کشور در انجمن کارآفرینان جوان کنفدراسیون اتحادیه های کشاورزی جنوب آفریقا در مزرعه آینده شان در زامبیا و برنامه پرمحتوای سه روزه در زمینه مکانیزاسیون و کسب و کار کشاورزی استقبال کرد.

ساکایو1(SACAU) ، متعهد به دستور کار تحول گرایانه برای توسعه کشاورزی مبتنی بر رشد و متمرکز بر توسعه سازمانی شده است. تأکید اصلی آنان کارکردن با کشاورزان جوان است و از سال 2014، هر ساله این اتحادیه، جلسات انجمن منطقه ای کشاورزان جوان را برگزار می کند. هدف این انجمن خلق تصویر مثبتی از کشاورزی میان نسل های آینده و توسعه الگوهایی در این بخش است.

با کمک اگکو، کارآفرینان جوان در کلاس های درس و کارگاه های آموزشی در مزارع شرکت کردند. موضوعات آموزشی در زمینه نقش مکانیزاسیون در تولید اولیه، چگونگی تغییر کشاورزی از طریق فنّاوری، به همراه مهارت های شغلی و کارآفرینی بود.

نمایندگان توانستند با برندهای اصلی و مهم اگکو در بخش ماشین آلات کشاورزی مانند چلنجر (Challenger)، فندت (Fendt)، مسی فرگوسن (Massey Frguson)، و والترا (Valtra) و محصولات و خدمات آن ها که هدفشان به طور خاص حمایت از کشاورزی آفریقاست، آشنا شوند. از این رو تجربیات عملی و کاربردی در طیفی از تجهیزات مسی فرگوسن شامل تراکتورها، ماشین آلات برداشت، ابزارهای علوفه خشک، مواد و تجهیزات نگهدارنده برجسته شد.

مزرعه آینده آگکو که در خارج از لوزاکا (Lusaka) واقع شده ، مزرعه مرکز توسعه کشاورزی پیشرفته در آفریقاست.

نورالدین عثمان (Nuradin Osman)، معاون رئیس و مدیر کل اگکو در آفریقا، می گوید: "ما خوشحالیم که میزبان انجمن جوانان در مزرعه آینده اگکو هستیم. این دقیقاً نوعی نقش آموزشی مزرعه است. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری، تشویق نسل جدید کشاورزان آفریقایی حائز اهمیت است، زیرا نقش حیاتی در آینده و پیشرفت کشاورزی دارند. کشاورزان، بدون توجه به آن که در کجای فرآیند توسعه قرار دارند، مکانیزاسیون و فنّاوری را لمس می کنند. این انجمن برای کسانی فعالیت می کند که اولین بار مکانیزاسیون را آغاز می کنند. شرکت های کشاورزی حرفه ای نیز برای افزایش نقش خود به کارآفرینانی که تمایل به توسعه خدمات ارائه شده به کشاورزان مانند قراردادهای مکانیزاسیون را دارند، عمل می کنند."

اسماعیل سانگا (Ishmael Sunga)، مدیر ارشد اجرایی ساکایو می گوید که جوانان تغییر جدیدی را در کشاورزی آفریقا سرعت بخشیده اند. قهرمانان جوانی که با آن ها کار می کنیم در واقع رهبران جوامع خود هستند و قادرند افکار عمومی منفی درباره کشاورزی را به چالش بکشند و نشان دهند کشاورزی پویاست و از همه مهمتر، دنبال کردن این حرفه سودآور است.

درباره اگکو (AGCO):

شرکت اگکو، رهبر جهانی طراحی، تولید و توزیع راه حل های کشاورزی و حامی کشاورزی حاصلخیزتر با خطوط کاملی از تجهیزات و خدمات است. محصولات این شرکت پنج برند اصلی به نام های چلنجر، فندت، جی اس آی، مسی فرگوسن و والتر را دارد که با حمایت فنّاوری های دقیق فیوز (Fuse) و خدمات بهینه سازی مزرعه در سراسر جهان، با ترکیبی از 3هزار نمایندگی مجاز و مستقل در 140 کشور، توزیع می شود. اگکو در سال 1990 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر دولوث (Duluth) ایالت جورجیا (Georgia) واقع شده است. فروش خالص این شرکت در سال 2016، مبلغ 8.4 میلیارد دلار بود.

پانوشت:

1. Southern African Confederation of Agricultural Unions

ترجمه: مهشید جلالیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد