عکس ؛ بازگشت امیدوار کننده این استقلالی


روزبه چشمی در اواسط نیم فصل دوم لیگ پانزدهم رباط زانویش پاره شد و برای شروع لیگ شانزدهم نامش از لیست آبی ها خارج شد، او در نیم فصل دوم قرار بود به ترکیب استقلال برگردد ولی محرومیت این باشگاه باعث شد او تا پایان فصل خانه نشین شود. بعد از این اتفاق های عجیب چشمی بعد از یک و سال نیم شب گذشته در بازی با صنعت نفت آبادان وارد زمین شد و شاید...

بازگشت چشمی بعد از یک سال و نیم دوری

عکس ؛ بازگشت امیدوار کننده این استقلالی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۶
عکس ؛ بازگشت امیدوار کننده این استقلالی

هافبک دفاعی استقلال بعد از یک سال و نیم بازگشت امیدوار کننده ای به میادین داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزبه چشمی در اواسط نیم فصل دوم لیگ پانزدهم رباط زانویش پاره شد و برای شروع لیگ شانزدهم نامش از لیست آبی ها خارج شد، او در نیم فصل دوم قرار بود به ترکیب استقلال برگردد ولی محرومیت این باشگاه باعث شد او تا پایان فصل خانه نشین شود.

بعد از این اتفاق های عجیب چشمی بعد از یک و سال نیم شب گذشته در بازی با صنعت نفت آبادان وارد زمین شد و شاید از بدشانسی اش بود که بعد از این مدت طولانی دوری از میادین در این بازی تمام هافبک دفاعی های آبی ها مصدوم و محروم بودند تا هافبک جوان آبی ها مجبور شود تمام بار دفاعی تیمش را جلوی خط دفاع به دوش بکشد.

چشمی به صورت طبیعی در ابتدای بازی کمی با استرس بازی کرد چراکه بازیکنی که از مصدومیت طولانی بر می گردد کمی با ترس در زمین قدم بر می دارد تا مصدومیت جدید نصیبش نشود. شاید چشمی در ۲۰ دقیقه ابتدایی در از کار انداختن جاسم کرار ناکام بود اما او در نیمه دوم وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد تا جایی که کمالوند مجبور شد ستاره تیم خود در نیمه اول را از زمین بازی تعویض کند.

آنچه مسلم است چشمی در بازی هفته دوم برابر استقلال خوزستان هم با استرس کمتری بازی می کند و هم با اضافه شدن امید نورافکن می تواند راحت تر در کارهای دفاعی شرکت کند و عملکرد بهتری داشته باشد.

عکس ؛ بازگشت امیدوار کننده این استقلالی

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , چند رسانه ای , گالری عکس , لیگ برتر
برچسب ها : جاسم کرار بازیکن, روزبه چشمی مدافع استقلال, فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت آبادان, هافبک دفاعی استقلال, هافبک عراقی صنعت نفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403