6 شرکت بورسی با بازدهی بیش از 100 درصد


اطلاعات مربوط به بازدهی 337 شرکت بورس اوراق بهادار تهران در چهارماهه اول سال جاری نشان می دهد 99 شرکت دارای بازدهی بیشتر از سود مصوب 15 درصدی سپرده بانکی، 99 شرکت دارای بازدهی منفی و شش شرکت دارای بازدهی بیشتر از 100 درصدی بوده اند.

6 شرکت بورسی با بازدهی بیش از 100 درصدپول‌نیوز - بررسی تفصیلی یک شرکت داده پردازی بورس بر روی آمارهای مربوط به بازدهی 337 شرکت بورس، نشان داده که شش شرکت دارای بازدهی بالای 100 درصد و 99 شرکت، بازدهی منفی بوده اند.

بر اساس بررسی های شرکت پردازش اطلاعات «رهاورد 365»، مشخص می شود سه نماد قندی در شش نماد پربازده بورس تهران در چهار ماهه اول سال جاری مشاهده می شود.

قند شیرین خراسان، قند اصفهان و قند قزوین به ترتیب، 191، 130 و 112 درصد بازدهی را برای سهام داران خود در چهارماهه اول سال جاری به ثبت رسانده اند.

علاوه بر این سه، «کترام» از صنعت کاشی و سرامیک، «بهپاک» از صنعت محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر و «مداران» از صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن نیز در دوره مورد بررسی به ترتیب 147، 132 و 107 درصد بازدهی داشته اند.

6 شرکت بورسی با بازدهی بیش از 100 درصد
بیشترین بازدهی شرکت های حاضر در بورس تهران در چها ماهه اول 96

در میان داده های بدست آمده، مرور بیشترین بازدهی ماهانه نیز ما را به نتایج جالبی می رساند. این جا دیگر سراغی بازدهی های بالای 100 درصد دیده نمی شود. در فروردین امسال، کاشی تکرسام با بازدهی 97 درصد، بیشترین بازدهی ماهانه را بدست آورده که با توجه به تعطیلات نوروزی، موفقیت قابل توجهی است.

سپس در اردیبهشت سال جاری، فنرسازی خاور توانسته بازدهی 95 درصدی، در خرداد ماه، مس سرچشمه بازدهی 68 درصدی و در تیرماه گذشته نیز مس باهنر بازدهی 68 درصدی را ثبت کردند.

6 شرکت بورسی با بازدهی بیش از 100 درصد
بیشترین بازدهی ماهانه شرکت های حاضر در بورس تهران در هر یک از ماه های فروردن تا تیر 96

در پایان، می توان 99 شرکت را مشاده کرد که در چهارماهه نخست سال، کمترین بازدهی ممکن را داشته اند. کمترین نرخ بازدهی، منفی 15 درصد بوده که دو شرکت توسعه صنایع بهشهر و بیمه ما، آن را ثبت کرده اند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟