آخرین اردوی بانوان برای مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا


به گزارش سایت ورزش بانوان و به نقل از روابط عمومی فدارسیون والیبال، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا 18 تا 26 مردادماه سال جاری به میزبانی شهر «مانیل» کشور فیلیپین برگزار می‌شود. چهارده تیم در این رقابت‌ها شرکت دارند و تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه چهارم با تیم‌های تایلند، چین تایپه و مالدیو همگروه...

به گزارش سایت ورزش بانوان و به نقل از روابط عمومی فدارسیون والیبال، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا ۱۸ تا ۲۶ مردادماه سال جاری به میزبانی شهر «مانیل» کشور فیلیپین برگزار می‌شود.

چهارده تیم در این رقابت‌ها شرکت دارند و تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه چهارم با تیم‌های تایلند، چین تایپه و مالدیو همگروه است.

مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان برای حضور شایسته در این رقابت‌ها، از امروز (دوشنبه) در کمپ تیم‌های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

۱۶ بازیکن به این اردو دعوت شدند تا به مدت شش روز تمرینات خود را زیر نظر اکرم قهرمانی به عنوان سرمربی پیگیری کنند. در نهایت ۱۴ بازیکن برتر برای حضور در رقابت‌‎های والیبال قهرمانی زنان آسیا روز شنبه ۱۴ مردادماه راهی مانیل خواهند شد.

زینب گیوه، مائده برهانی، شبنم علیخانی، مهدیه خواجه کلایی، مهسا صابری، نگار کیانی، سودابه باقرپور، الهام فلاح، تهمینه درگزنی، ندا چملانیان، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، مینا روستا، مونا دریس محمودی، فرانک بابلیان و مهسا کدخدا ۱۶ بازیکن شرکت کننده در این اردو هستند.

اکرم قهرمانی به عنوان سرمربی، فاطمه شعبان خمسه (مربی)، میر مصطفی شجاعی و فرهاد کاوه‌آهن (مشاوران فنی) مریم فراتی (آنالیزور)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور) و مریم روشن‌اخگر (سرپرست) تیم ملی والیبال بانوان را در این اردو همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران اردوی قبلی خود را به مدت هشت روز در هانوی پایتخت ویتنام برگزار کرد و در چهار دیدار تدارکاتی نیز به مصاف تیم ملی زنان این کشور رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج