تعامل مفید و موثر باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال از نگاه آقای مدیر


در جلسه دو ساعته مدیرعامل باشگاه استقلال و رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص همکاری های دو جانبه و محرومیت سه بازیکن استقلال مذاکرات مفید و موثری صورت گرفت.

تعامل مفید و موثر باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال از نگاه آقای مدیر


به گزارش نامه نیوز به نقل از باشگاه استقلال، «سید رضا افتخاری» مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه در حال حاضر استقلال بازیکنان بسیار زیادی را در رده های تیم های ملی دارد، گفت: هم اکنون شش بازیکن این باشگاه در اردوی تیم های ملی پایه به سر می برند و همکاری خوبی میان مدیرعامل باشگاه استقلال و ریاست فدراسیون فوتبال وجود دارد، مقرر گردید تعامل و همکاری بیشتری صورت پذیرد و در آینده شاهد هماهنگی بیشتر و بهتری برای اعزام بازیکنان استقلال به اردوهای تیم های ملی باشیم و مسائلی مانند اتفاق اخیر شکل نگیرد.
در پایان این نشست دو طرف تاکید داشتند، همکاری فی ما بین که باعث رشد و توسعه تیم های ملی و استقلال می گردد، تداوم داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین از «مهدی تاج» ریاست فدراسیون فوتبال در خصوص پیگیری وضعیت سه بازیکن محروم این تیم تشکر و قدردانی کرد.
افتخاری به انتخاب شدن سه بازیکن استقلال در مراسم برترین های سال فوتبال ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جا دارد به امید ابراهیمی، امید نورافکن و مهدی قائدی صمیمانه تبریک بگویم. برای این سه بازیکن و همینطور مجموعه بازیکنان استقلال در فصل جاری آرزوی موفقیت و کسب نتایج مطلوب را دارم که بدون تردید با حمایت هواداران و تلاش ها و زحمات کادرفنی و بازیکنان این اتفاق شدنی است.
تیم فوتبال استقلال تهران در تیر ماه سال جاری برای برگزاری اردوی پیش از شروع رقابت های لیگ برتر فوتبال به ارمنستان رفت. این اردو تقریبا همزمان با رقابت های فوتبال جوانان آسیا در قرقیزستان بود و فدراسیون فوتبال تاکید کرد که همه باشگاه ها بازیکنان مورد درخواست «امیر حسین پیروانی» سرمربی تیم امید ایران را در اختیار وی قرار دهند.
به رغم اینکه مدیر عامل باشگاه استقلال با انتشار خبری در سایت این باشگاه به همکاری با تیم امید تاکید کرده بود، اما «علیرضا منصوریان» سرمربی تیم با جدایی «امید نورافکن»، «مهدی قائدی» و «سید مجید حسینی» از اردوی آبی پوشان و پیوستن آنها به جمع ملی پوشان امید مخالفت کرد.
تیم فوتبال امید نیز در رقابت های جوانان قهرمانی آسیا با یک پیروزی مقابل قرقیزستان و پذیرش شکست برابر عمان از گردونه رقابت ها حذف شد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پی اجازه ندادن به سه بازیکن استقلال برای همراهی با تیم امید برای آنها رای موقت محرومیت صادر کرد.
این محرومیت روز گذشته لغو شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد