تصویر لو رفته از قاب محافظ گوشی گوگل پیکسل 2 طراحی این موبایل را فاش کردروز گذشته، تصاویر قاب محافظ گوشی گوگل پیکسل ۲ در وب سایت آمازون منتشر شده که برخی مشخصات آن را فاش کرده بود. امروز نیز شاهد انتشار تصاویری از قاب محافظ Olixar این موبایل ها هستیم که طرح هایی از رندرهای این موبایل ها را به تصویر کشیده اند.

اینطور که به نظر می رسد، قبل از اینکه گوشی های محبوب به بازار راه پیدا کنند، تولید کنندگان قاب های محافظ با انتشار تصاویر متعددی از تولیدات خود، برخی مشخصات دستگاه ها را فاش کرده و هیجانات افراد را تا زمان معرفی دستگاه، همچنان افزایش می دهند. در طول این مدت، برخی قاب ها احتمالا در وب سایت های لوازم جانبی موبایل دیده می شود که در آن، تصاویر با کامپیوتر طراحی شده و رندری از گوشی هوشمند، درون قاب ها قرار می گیرد تا ذهنیت بهتری را ایجاد کند. این رندرها به طور معمول، از طرف تولید کننده موبایل تایید نمی شوند؛ اما با توجه به اخبار و شایعات متعددی که پیرامون آنها منتشر می شود، می توان به آنها استناد کرد.

نکته ی جالب توجه در مورد این قاب های محافظ این است که رندرهایی از گوشی گوگل پیکسل ۲ را به نمایش می گذارد؛ چیزی که تا کنون شاهد آن نبوده ایم. قاب محافظ گوشی گوگل پیکسل ۲ در اینجا از مدل های Olixar FlexiDhield است که در رنگ های متفاوت به تصویر کشیده شده است.

همانطور که در تصویر قاب محافظ گوشی گوگل پیکسل ۲ مشاهده می کنید، طراحی این موبایل ها به نسخه هایی که در گذشته از گوشی های پیکسل ۲ و ایکس ال ۲ منتشر شده بود، شباهت دارد. هنوز قطعه ی شیشه ای در پنل پشتی دیده می شود، اما اینبار در مقایسه با نسل قبل پیکسل، جای کمتری را اشغال کرده است. همچنین یک جایگاه عریض به عنوان قسمت گوشی در قسمت بالایی نمای جلویی قرار دارد. جایگاه اسپیکر دیگری در تصویر قابل مشاهده نیست؛ شاید این اسپیکر در سایه ی عکس ها پنهان شده و شاید اصلا هیچ اسپیکر استریویی برای گوگل پیکسل ۲ در نظر گرفته نشده است. همانطور که مشاهده می کنید، فلاش در سمت چپ دوربین قرار دارد؛ این فلاش در سایر گوشی های هوشمند، درسمت راست و نزدیک به مرکز موبایل قرار دارد؛ این در حالیست که در تصویر زیر، فلاش را در نزدیکی لبه ی موبایل مشاهده می کنیم.

#gallery-2#gallery-2 .gallery-item#gallery-2 img#gallery-2 .gallery-caption

فراموش نکنید که انتشار این تصاویر به معنی قطعی بودن طراحی گوگل پیکسل ۲ نیست.

البته کسانی که تصویر قاب محافظ گوشی گوگل پیکسل ۲ را منتشر کردند، از حذف جک هدفون در این موبایل خبر می دهند؛ این جک استاندارد در قاب های Olixar دیده نمی شود. اینطور که از شواهد پیداست، اولیکسار معتقد است که گوگل در این موبایل از جک ۳.۵ میلی متری بهره نخواهد برد.

.

منبع: phonearena

برچسب ها گوگل پیکسل 2