«فاطمه حقیقت جو» ازدواج سفید کرد!


«فاطمه حقیقت جو» نماینده ی محجبه ی مجلس ششم که مقیم آمریکاست، می گوید که پس از سیزده سال زندگی مشترک طلاق گرفته «و الان بدون اینکه رسماً با کسی ازدواج کرده باشم با یک آقایی دارم زندگی می کنم و بیشتر در واقع می خواهم ببینم که ما به درد هم می...

«فاطمه حقیقت جو» نماینده ی محجبه ی مجلس ششم که مقیم آمریکاست، می گوید که پس از سیزده سال زندگی مشترک طلاق گرفته «و الان بدون اینکه رسماً با کسی ازدواج کرده باشم با یک آقایی دارم زندگی می کنم و بیشتر در واقع می خواهم ببینم که ما به درد هم می خوریم یا نمی خوریم».


«فاطمه حقیقت جو» ازدواج سفید کرد!

به گزارش صدای ایران از انصاف نیوز، خانم حقیقت جو که در سال های اخیر در پوشش او تغییراتی ایجاد شده، در گفتگویی با رادیو فردا با عنوان «ازدواج سفید؛ بی مسوولیتی یا آزادی؟» گفته است:

«من همین جا عرض کنم که ازدواج کردم، دوازده سیزده سال با همسرم زندگی کردم، ازش جدا شدم و الان بدون اینکه رسماً با کسی ازدواج کرده باشم با یک آقایی دارم زندگی می کنم و بیشتر در واقع می خواهم ببینم که ما به درد هم می خوریم یا نمی خوریم. اتفاقاً وقتی آدم وارد می شود لزوماً بُعد فیزیکی مساله نیست، بُعد عاطفی، و حمایتی که از همدیگر دارند را نگاه می کند و من فکر می کنم که در واقع می شود این دو را کنار هم قرار داد، به عنوان شخصی که این تجربه را کرده ام».

تعدادی از واکنش های توییتری به این اظهارات در پی می آید:

نگار: خانم حقیقت جو نماینده سابق مجلس، همین الان در برنامه تابو رادیو فردا از ازدواج سفید حمایت کردند و با صداقت گفتن خودشونم در همچین رابطه ای هستند.

امیرحسن: چیجوری این فاطمه حقیقت جو انقد راحت داره در مورد ازدواج سفیدش حرف میزنه! من بهش فکرم میکنم تموم تنم میلرزه!

مهتا شین: عاقبت تندروی در اصلاح طلبی / فاطمه حقیقت جو نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در مصاحبه با رادیو فردا با افتخار از ازدواج سفید ش میگوید!

محبوبه: فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس ششم و از لیدرهای فتنه ۸۸ و حامیان سند ۲۰۳۰ در مصاحبه با رادیو فردا با افتخار از ازدواج سفید خودش می گوید!

نازی: فاطمه حقیقت جو هم با کت دامن و روسری تو جهان اول ازدواج سفید کرده و میگه موافق اصلاحات درون نظامه، عیزم برگرد درون نظام اصلاحات کن.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس