سامان جلیلی: بعد از دو سال دلم برایتان تنگ شده بود


سامان جلیلی: بعد از دو سال دلم برایتان تنگ شده بود

نخستین کنسرت آلبوم «چه حال خوبیه» از «سامان جلیلی» با حضور دوستداران موسیقی برگزار شد. +سامان جلیلی در حالی که به دلیل عمل برخی مسائل درمانی در این اجرا کلاهی روی سرش گذاشته بود، قطعات را خواند

سامان جلیلی: بعد از دو سال دلم برایتان تنگ شده بود

سامان جلیلی

نخستین کنسرت آلبوم «چه حال خوبیه» از «سامان جلیلی» با حضور دوستداران موسیقی برگزار شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سامان جلیلی در حالی پس از دو سال در تهران و سالن برج میلاد روی صحنه رفت که دوستدارانش شمایلی جدید از این خواننده را روی صحنه شاهد بودند.

سامان جلیلی با قطعه «حالم بده» روی صحنه آمد و پس از اجرای این قطعه رو به حاضرین گفت: «ممنونم که با حمایت های خوب و قابل توجه تان باعث شدید این کنسرت و آلبوم جدید من در فضای مجازی تا این حد مورد اقبال قرار بگیرد.»

از دل بیقرارم، حرف دلم، چه حال خوبیه، حیف دوستت دارم، ایستادم و دستمه قطعاتی بودند که در ادامه از سوی سامان جلیلی اجرا شدند و همخوانی دوستدارانش در سالن را به دنبال داشت.

جلیلی در ادامه گفت: «نزدیک به دو سال است که در تهران برای دوستدارانم برنامه اجرا نکرده بودم و خیلی دلم برای شما تنگ شده بود. امشب در بهترین حالت انرژی هستم و امیدوارم بتوانم شب خوبی را برای شما بسازم.»

تکرار، تیک تاک، حماقت، وای دلم، حرفای تکراری، چی میشه، حیف و نامه قطعاتی بودند که در ادامه از سوی گروه اجرا شدند و سامان جلیلی در حالی که به دلیل عمل برخی مسائل درمانی در این اجرا کلاهی روی سرش گذاشته بود، این قطعات را خواند.

گفتنی ست این کنسرت به تهیه کنندگی «محمد قیامتی» در تهران روی صحنه رفت.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه