مروری بر مهمترین اخبار بازی در هفته دوم مرداد


مروری بر مهمترین اخبار بازی در هفته دوم مرداد

هم رسان : اگر در طول هفته فرصت دنبال کردن تمامی اخبار مرتبط با دنیای بازی های ویدئویی را نداشته اید، با منتخبی از مهم ترین اخبار این هفته همراه ما باشید. در صورت تمایل برای مشاهده متن کامل خبر لطفا به لینک خبر مراجعه فرمایید. تریلر گیم پلی بازی Uncharted The Lost Legacy منتشر شد (+...

مروری بر مهمترین اخبار بازی در هفته دوم مرداد

هم رسان : اگر در طول هفته فرصت دنبال کردن تمامی اخبار مرتبط با دنیای بازی های ویدئویی را نداشته اید، با منتخبی از مهم ترین اخبار این هفته همراه ما باشید. در صورت تمایل برای مشاهده متن کامل خبر لطفا به لینک خبر مراجعه فرمایید.

تریلر گیم پلی بازی Uncharted The Lost Legacy منتشر شد (+ فیلم)

مروری بر مهمترین اخبار بازی در هفته دوم مردادبه تازگی تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر شده که معرفی کاملی از آن به علاقه مندان ارائه می‌دهد.
بازی جدید Uncharted: The Lost Legacy سی و یکم مرداد امسال منحصراً برای پلت فرم پلی استیشن 4 وارد بازار خواهد شد. بازی دارای زاویه دید سوم شخص است. بازیکنان در طول بازی می‌توانند از اسلحه استفاده کنند و مسیر بازی را به صورت پیاده و یا وسایل نقلیه طی کنند. برای پیشبرد بازی، بازیکنان باید پازل‌های مختلفی را حل کنند و در طول مبارزه‌ها می‌توانند از سلاح‌های مختلف و همچنین مواد منفجره استفاده کنند.

نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare برای ایکس باکس وان منتشر شد

مروری بر مهمترین اخبار بازی در هفته دوم مردادمدت زمان حق انحصاری سونی برای نسخه مستقل ریمستر Call of Duty: Modern Warfare به پایان رسیده و این بازی برای دیگر پلت فرم‌ها از جمله ایکس باکس و PC قابل انتشار است.
گرچه این بازی از ابتدای انتشار برای رایانه‌های شخصی (PC) قابل اجرا بود اما اولین باری است که این نسخه به صورت جداگانه به فروش می‌رسد و در صفحه Steam قرار گرفته است. گرچه به نظر می‌رسد بازیکنان PC خیلی هم از این شرایط راضی نیستند و از مواردی هم چون قیمت بالا، مشکلات اجرای بازی و همچنین هک‌های بخش چند نفره بازی شکایت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان