اعلام مهلت یک‌روزه برای شرکت‌کنندگان در آزمون جامع گردشگری


اعلام مهلت یک‌روزه برای شرکت‌کنندگان در آزمون جامع گردشگری

متقاضیانی که تاکنون در سامانه جامع آموزش گردشگری ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند از مهلت یک‌روزه‌ای که درنظر گرفته شده برای ثبت‌نام استفاده کنند.

اعلام مهلت یک‌روزه برای شرکت‌کنندگان در آزمون جامع گردشگری

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، طبق اعلام رسمی دفتر مطالعات آموزش گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، متقاضیانی که تاکنون، به‌هردلیل، امکان ثبت‌نام در سامانه جامع آموزش گردشگری را با هدف شرکت در آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری نیافته‌اند، می‌توانند از مهلت یک‌روزه درنظرگرفته‌شده در روز سه‌شنبه 17 مردادماه جاری از ساعت 8 تا 18 استفاده کنند.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری را دارند فقط از ساعت 8 تا 18 روز سه‌شنبه 17 مرداد 96 فرصت دارند با ورود و ثبت‌نام در سامانه جامع آموزش گردشگری به‌آدرس www.edutourism.ichto.ir برای شرکت در آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری اقدام کنند.

بر این اساس، متقاضیان 31 استان و مناطق آزاد کشور در رشته‌های «راهنمایان ایران‌گردی و جهان‌گردی»، «راهنمایان طبیعت‌گردی»، «راهنمایان ژئوتوریسم» و نیز «مدیریت فنی بند ب» در آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری به‌رقابت خواهند پرداخت.

شرکت فراگیران در آزمون جامع گردشگری منوط به تأیید مؤسسات آموزشی مربوطه در بازه زمانی تعریف‌شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403