با بازیساز اصلی استقلال آشنا شوید


استقلال در پست هافبک بازیساز با بیشترین ترافیک ممکن روبرو است و حضور 4 بازیکن در این پست باعث شده منصوریان مجبور شود از داریوش شجاعیان در پست وینگر چپ و راست بازی بگیرد اما با وجود این تعداد بازیکن در پست هافبک بازیساز با این حال منصوریان به حضور سرور چپاروف در این پست اعتقاد زیادی دارد و با این شرایط به احتمال فراوان او در بازی با تراکتورسازی...

چپاروف همچنان بازیساز اصلی استقلال

با بازیساز اصلی استقلال آشنا شوید

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۳
با بازیساز اصلی استقلال آشنا شوید

هافبک ازبکستانی استقلال به نظر فعلا مورد اعتماد سرمربی این تیم است و به احتمال فراوان در بازی با تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر هم در ترکیب تیمش به میدان می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در پست هافبک بازیساز با بیشترین ترافیک ممکن روبرو است و حضور ۴ بازیکن در این پست باعث شده منصوریان مجبور شود از داریوش شجاعیان در پست وینگر چپ و راست بازی بگیرد اما با وجود این تعداد بازیکن در پست هافبک بازیساز با این حال منصوریان به حضور سرور چپاروف در این پست اعتقاد زیادی دارد و با این شرایط به احتمال فراوان او در بازی با تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر هم در ترکیب آبی ها به میدان خواهد رفت.

چپاروف در بازی با استقلال خوزستان یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و گفته می شود منصوریان از عملکرد این بازیکن هم رضایت کامل دارد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : باشگاه استقلال تهران, چپاروف هافبک ازبکستانی, علیرضا منصوریان سرمربی استقلال, هافبک ازبکستانی استقلال, هافبک بازیساز استقلال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی