بهترین بازی‌ های اکشن اندروید و آیفون


بهترین بازی‌ های اکشن اندروید و آیفون

بازی‌های اکشن، یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های موبایل هستند؛ زومجی در این مطلب بهترین بازی‌‌های اکشن موبایل را معرفی می‌کند.

بازی های اکشن در مدیوم سرگرمی نقش اساسی و بسیار مهمی را بازی می‌کنند؛ همانقدری که به ساخته‌های نقش‌آفرینی پیچیده، بازی‌های مخفی‌کاری، بازی‌های استراتژی و... علاقه داریم، گاهی دلمان می‌خواهد با یک سلاح مرگبار به دل دشمنان بزنیم و آنها را قلع و قمع کنیم. فرقی نمی‌کند یک اسلحه سنگین به‌دست بگیرید، با یک شمشیر دو لبه به جنگ دشمنان روید یا حتی با مشت و لگد در مبارزات تن‌به‌تن آنها را نابود سازید، بازی‌های اکشن با ارائه صحنه‌های درگیرکننده‌ی جذاب از دیرباز طرفداران بی‌شمار خود را داشته‌اند. با معرفی ۱۰ تا از بهترین‌ بازی های اندروید و آیفون ژانر اکشن و اول شخص با زومجی همراه باشید.

شما همچنین می‌توانید با ورود به موضوع بازی اندروید و بازی آیفون، به فهرست کاملی از بازی‌های معرفی شده در زومجی دسترسی پیدا کنید.

بهترین بازی‌ های اکشن اندروید و آیفون

بازی Implosion: Never Lose Hope

۲۰ سال پس از سقوط سیاره زمین، بقایای باقی مانده از نژاد انسان باری دیگر با خطر انقراض روبه‌رو شده است. موجودات اسرارآمیزی به نام XADA به سیاره زمین هجوم آورده‌اند تا در مقابل آخرین سلاح‌ انسان‌ها، لباس مخصوص مبارزه به نام War-Mech series III، مقابله کنند. این پیش زمینه داستانی جالب برای خلق یکی از بهترین بازی‌های اکشن هک-اند-اسلش (Hack-and-Slash) روی موبایل کفایت می‌کند. بازی اندروید و آیفون Implosion: Never Lose Hope بدون شک اولین گزینه‌ای بود که برای معرفی بهترین بازی‌های اکشن به ذهنمان رسید؛ استودیو رایرک (Rayark) با استفاده از گرافیک خیره‌کننده در حد بازی‌های کنسولی، گیم‌پلی و مکانیزم‌های عمیق هک-اند-اسلش سرعتی، قابلیت‌های شخصی سازی و صداگذاری بی‌نقص، همراه بازی Implosion: Never Lose Hope یکی از بهترین تجربه‌های ممکن در ژانر اکشن روی موبایل را به ارمغان آورده است که بدون شک تجربه آن برای هر شخص علاقه‌مند به این نوع بازی‌ها واجب است. شما می‌توانید این اثر زیبا را به‌صورت رایگان از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

دانلود بازی موبایل Implosion: Never Lose Hope
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی‌ های اکشن اندروید و آیفون

بازی Into The Dead بدون شک یکی از بهترین بازی‌های اول-شخص در بین بازی‌های موبایل است

بازی Into The Dead

مگر می‌شود صحبت از بازی‌های اکشن شود و نامی از زامبی به‌میان نیاید ؟ بازی موبایل Into The Dead ساخته‌ی استودیو پیک‌پوک (PikPok) یکی از بهترین بازی‌های تولید شده در ژانر اکشن سرعتی است که در آن بازیکن باید از محیط‌های متفاوت و وهم‌آلود مملو از زامبی‌های وحشی به سرعت عبور کند یا از لابه‌لای آنها به ‌نوعی جای‌خالی دهد. بازیکن کنترل به‌خصوصی روی حرکت شخصیت اصلی نخواهد داشت و تنها مکانیزم شما در بخش گیم‌پلی، به جهش در سمت چپ و راست تصویر برای جلوگیری از برخورد با زامبی‌ها خلاصه می‌شود. البته در طول مسیر بازی، مهمات‌ و سلا‌ح‌های گوناگون از مسلسل تا اره برقی به مقدار محدودی در اختیار شما قرار خواهند گرفت تا به‌وسیله‌ی آنها زامبی‌های پیش‌رو را نابود سازید.

مطلب مرتبط

معرفی باز ی موبایل Into The Dead

بازی Into The Dead بدون شک یکی از بهترین بازی‌های اول-شخص در بین بازی‌های موبایل است که تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را در ژانر ساخته‌های اینفینیت-رانر (Infinite-Runner) روی موبایل فراهم می‌کند. اگر به عبور با سرعت از میان موج‌های بی‌نهایت زامبی‌ها در کنار شلیک و نابودسازی آنها علاقه دارید، بدون شک بازی اندروید و آیفون Into The Dead از بهترین گزینه‌های ممکن برای شماست. می‌توانید این اثر خوش‌ساخت را از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور به‌صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی موبایل Into The Dead
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی‌ های اکشن اندروید و آیفون

بازی N.O.V.A. Legacy

N.O.V.A. Legacy بار دیگر شما را از دید اول-شخص در نقش کارل واردین، شخصیت بازنشسته این مجموعه، برای مقابله با دشمنان و نیرو‌های استعماری قرار می‌دهد. اگر از طرفداران بازی هیلو (Halo) روی کنسول‌های کمپانی مایکروسافت باشید، مطمئنا متوجه شباهت‌های زیاد N.O.V.A. Legacy با این سری خواهید بود؛ گیم‌پلی اول-شخص تیراندازی در کنار لباس‌ها و زره‌های مخصوص رزم در کنار کاراکتر هوش‌مصنوعی به نام یلنا (Yelena)، همه و همه به‌نوعی بازگو کننده الهام‌گیری عظیم این بازی از دنیای بزرگ هیلو هستند. بازی اندروید و آیفون N.O.V.A. Legacy از نظر هسته گیم‌پلی به دیگر ساخته‌ی استودیو گیم‌لافت (Gameloft) یعنی Modern Combat نزدیک است. در این بازی همراه با یک گرافیک فوق‌العاده، سلاح‌های مرگبار خود را تجهیز کنید، با نمای دید اول-شخص از انسان‌ها در مقابل دشمنان مهاجم محافظت کرده و داستان پشت‌ پرده هدف اصلی آنها از این حملات را کشف کنید. بازی N.O.V.A. Legacy در کنار بخش داستانی تک-نفره شامل قسمت‌های دیگر مانند ایونت‌های سایه (Shadow Events)، عملیات‌های ویژه (Special Ops) و قسمت چند-نفره جذاب با ویژگی‌های مختلف نیز می‌شود که تا مدت‌ها می‌تواند بازیکن را سرگرم کند. مطمئنا اگر به بازی‌های تیراندازی اول-شخص به سبک سری بازی هیلو علاقه دارید، N.O.V.A. Legacy تجربه‌ای فوق‌العاده روی موبایل است که نباید از دست دهید. شما می‌توانید این اثر خوش‌ساخت را به‌صورت رایگان از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی موبایل N.O.V.A. Legacy
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی‌ های اکشن اندروید و آیفون

بازی République

بازی République به‌عنوان یکی از بازی‌های زیبا در سبک اکشن ماجراجویی اپیزودیک توسط استودیو‌ کاموفلاج (Camouflaj) ساخته شده است. داستان بازی ریپابلیکو در یک دولت توتالیتر و در مقر آن به نام متامورفیس جریان دارد. اعضای این تشکیلات در‌حال انجام آزمایشات مرگباری روی انسان‌های بی‌گناه هستند و وظیفه‌ی شما در بازی نجات یکی از همین انسان‌ها به نام هوپ است. در بخش گیم‌پلی، اساس کنترل در بازی به تعامل بازیکن با شخصیت اصلی از طریق تلفن یا رایانه برای کمک به فرار او، خلاصه می‌شود. شما توانایی کنترل دوربین‌های حفاظتی، رایانه‌ها و هک کردن انواع و اقسام دستگاه‌های الکترونیکی به جهت کمک به کاراکتر اصلی برای فرار از متامورفیوس را خواهید داشت. به‌صورت کلی، این بازی در بخش ظاهر و گیم‌پلی الهام‌گیری‌هایی از سری بازی‌های Resident Evil و Metal Gear Solid داشته است. بازی اندروید و آیفون République قطعا با ارائه‌ی یک داستان جذاب و گیم‌پلی تعاملی فوق‌العاده در کنار جلوه‌های بصری کم‌نظیر روی تلفن‌های هوشمند، از ساخته‌های مطرح در سبک اکشن-ماجراجویی شمرده می‌شود که تجربه‌ی آن برای طرفداران این ژانر بسیار واجب است. می‌توانید بازی République را از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور با قیمت ۲ دلار دانلود کنید.

دانلود بازی موبایل République
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی‌ های اکشن اندروید و آیفون

بازی Sky Force Reloaded

مطالب مرتبط

معرفی بازی موبایل Sky Force Reloaded

بازی اندروید و‌ آیفون Sky Force Reloaded ساخته‌ی استودیو اینفینیت دریمز (Infinite Dreams) یکی از بهترین‌ها در سبک بازی‌های کلاسیک تیراندازی-اسکرولینگ یا Shoot'em Up است. در این بازی شما کنترل یک سفینه فضایی را برای مقابله با انواع و اقسام دشمنان مرگبار به عهده خواهید داشت؛ در طول مراحل بازی Sky Force Reloaded، بازیکن باید یک تنه به میان انبوهی از هواپیماها و تجهیزات نظامی دشمن نفوذ کرده و اجازه ندهد دشمنان هواپیمای او را مورد هدف فرار دهند.

در پایان هر مرحله نیز باس‌بتل‌ها از بهترین قسمت‌های گیم‌پلی در Sky Force Reloaded طلقی می‌شوند؛ جایی که رویارویی با هرکدام از آنها مطلقا چالش‌های سرگرم‌کننده خاص خود را خواهد داشت. از برخی ویژگی‌های بارز این بازی می‌توان به طراحی اتمسفریک و زیبای مراحل در کنار ماموریت‌های گوناگون، قابلیت ارتقا بخش‌های اصلی هواپیما و همچنین به‌دست آوردن انواع آنها اشاره کرد. مطمئنا اگر از طرفداران بازی‌های تیراندزی اسکرولینگ به سبک ساخته‌های قدیمی مانند بازی 19XX هستید، Sky Force Reloaded با ارائه یکی از بهترین‌ها در این ژانر روی موبایل، تجربه‌ای سراسر هیجان و انفجاری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. می‌توانید این بازی کم‌نظیر را از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور به صورت رایگان تهیه کنید.

دانلود بازی موبایل Sky Force Reloaded
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی‌ های اکشن اندروید و آیفون

بازی Modern Combat 5: Blackout

سری Modern Combat ساخته‌ی استودیو گیم‌لافت به عنوان یک بازی تیراندازی اول-شخص واقع‌گرایانه همیشه جایگاه خاصی را درمیان گیمر‌های علاقه‌مند داشته است

مطمئنا صحبت از بازی‌های اکشن بدون اشاره مفصل به یکی از بهترین‌ها در این ژانر ممکن نیست. سری بازی Modern Combat ساخته‌ی استودیو گیم‌لافت به عنوان یک بازی تیراندازی اول-شخص واقع‌گرایانه همیشه جایگاه خاصی را درمیان گیمر‌های علاقه‌مند داشته است. بازی اندروید و آیفون Modern Combat 5: Blackout آخرین نسخه منتشر شده از این سری محبوب است که شما را در نقش یک سرباز کهنه‌کار ایالات متحده در مقابل حملات مرگبار تروریست‌ها قرار می‌دهد. بازی در بخش گیم‌پلی مانند نسخه‌های پیشین، قابلیت‌های پایه‌ مانند شلیک کردن، پر کردن خشاب، نشستن، دویدن، نشانه‌گیری دقیق، حمله با چاقو و ... را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. از نقطه نظر ارائه‌ی یک گیم‌پلی کامل در سبک بازی‌های تیراندازی اول-شخص، بازی Modern Combat 5: Blackout احساس فوق‌العاده نزدیکی به بازی Call of Duty و بازی Battlefield دارد. در کنار حالت داستانی، Modern Combat 5: Blackout شامل قسمت چند-نفره نیز می‌شود؛ بخش عمده بازی در این قسمت به حالت‌های بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) خلاصه می‌شود، علاوه بر اینکه برای اولین بار در این نسخه شما قابلیت انتقال سلاح‌ها از بخش داستانی به قسمت چندنفره را خواهید داشت. به‌صورت کلی، Modern Combat 5: Blackout با یک گیم‌پلی فوق‌العاده جذاب و البته کامل در کنار ویژگی‌های بصری بسیار نزدیک به بازی‌های کنسولی، توجه هر گیمر علاقه‌مند به بازی‌های تیراندازی اول-شخص را به خود جلب خواهد کرد. این بازی هیجان‌انگیز به صورت رایگان از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور برای دانلود در دسترس عموم قرار دارد.

دانلود بازی موبایل Modern Combat 5: Blackout
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی‌ های اکشن اندروید و آیفون

بازی Space Marshals 2

استودیو پیکسل‌بایت (PixelBite) با تولید نسخه اول بازی Space Marshals یکی از بهترین ساخته‌ها در سبک بازی‌های تیراندازی را منتشر کرد. پس از آن، این استودیو با انتشار Space Marshals 2، ورژن دیگری از این مجموعه را با تاکید بیشتر روی مخفی کاری همراه با گیم‌پلی به‌مراتب آهسته‌تر و استراتژیک منتشر کرد تا تجربه فوق‌العاده Space Marshals را به سطح بالاتری ارتقا دهد. بازی Space Marshals 2 با تم علمی-تخیلی شما را در نقش متخصص امور جنایی در مقابل عناصر جانی کهکشان از زاویه دید ایزومتریک قرار می‌دهد. بخش گیم‌پلی و مبارزات به‌شدت تاکتیکال و نیازمند استراتژی بازیکن است به گونه‌ای که شما می‌توانید از محیط پیرامون به نفع خود استفاده کنید، با استفاده از کاورگیری از حملات دشمنان در امان باشید یا آنها را دور زده و غافلگیر کنید. در کنار موارد اشاره شده، انتخاب دقیق ابزار و سلاح‌های مناسب نبرد در قالب یک Loadout کاربردی از اصلی‌ترین مکانیزم‌های موفقیت شما در جهان Space Marshals 2 محسوب می‌شود. بازی اندروید و آیفون Space Marshals 2 با ارائه‌ی یک گیم‌پلی شوتر تاکتیکال همراه ویژگی‌های بصری فوق‌العاده با بیش از ۷۰ سلاح گوناگون شما را در قلب ۲۰ ماموریت مختلف قرار می‌دهد که موفقیت در هرکدام به‌شدت عملکردی و نیازمند راه‌کارهای ویژه است. بدون شک Space Marshals 2 به عنوان پکیج کامل از یک بازی اکشن روی موبایل، جای ویژه‌ای در لیست ما داشته است. شما می‌توانید این بازی بسیار جذاب را از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور با قیمت یک دلار دانلود کنید.

دانلود بازی موبایل Space Marshals 2
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی‌ های اکشن اندروید و آیفون

مطالب مرتبط

معرفی بازی موبایل Unkilled: دنیا را نجات دهید

بازی Unkilled

یکی دیگر از بازی‌های اکشن لیست به زامبی و مقابله با آنها می‌پردازد. بازی اندروید و آیفون Unkilled ساخته‌ی استودیو مدفینگر گیمز (Madfinger Games) شما را در مقابل تهدید عظیمی از زامبی‌ها برعلیه جوامع بشری قرار می‌دهد، جایی که بازیکن در نقش شخصیتی به نام جو از گروهی اختصاصی به نام وولف‌پک (WolfPack) برای مقابله با زامبی‌ها راهی شهر نیویورک خواهد شد تا با رویارویی خطرناک در مقابله با آنها از شیوع ویروس و تهدید جهانی آن، جلوگیری کند.

گیم‌پلی در بازی Unkilled به سبک تیراندازی اول-شخص است و بازی بیش از ۳۰۰ ماموریت مختلف را در مقابل شما خواهد گذاشت. ماموریت‌ها از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند به‌گونه‌ای که در برخی باید به شیوه مخفی-کاری عمل کنید، جان کسی را نجات دهید، محیط را پاکسازی کنید و غیره. پیش از شروع هر مرحله بازیکن می‌تواند از میان ابزارها، سلاح‌های مورد نیاز خود برای آغاز ماموریت را انتخاب کند. البته به‌دست آوردن سلاح‌های متفاوت نیازمند پیشروی موفقیت‌آمیز در طول مراحل بازی و کسب پاداش‌های مربوطه است. بازی Unkilled بدون شک از هیجان‌انگیز‌ترین بازی‌های اول-شخص اکشن ترسناک روی موبایل است که تجربه آن در کنار یک گرافیک بسیار خوب لحظات مفرحی را برای طرفداران رقم خواهد زد. این بازی به‌صورت رایگان از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور برای دانلود در دسترس است.

دانلود بازی موبایل Unkilled
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی‌ های اکشن اندروید و آیفون

مطالب مرتبط

معرفی بازی موبایل Cover Fire

بازی Cover Fire

بازی‌های اکشن با تکیه شدید بر کاورگیری همیشه جذابیت‌های خاص خود را داشته‌اند. بازی اندروید و آیفون Cover Fire ساخته‌ی استودیو جنرا گیمز (Genera Games) یکی از همین بازی‌های مبتنی بر کاوری‌گیری است که با یک گرافیک فوق‌العاده در کنار گیم‌پلی سرگرم‌کننده از بهترین‌های سبک اکشن سوم-شخص روی موبایل شمرده می‌شود. در بازی Cover Fire بازیکن در نقش رهبر گروهی از قهرمانان، باید جهان را از تهدید عظیم فرقه‌ای به‌نام Tetracrap نجات دهد. بخش اصلی گیم‌پلی در Cover Fire به کاورگیری و تیراندازی در زمان مناسب خلاصه می‌شود. البته در کنار این قسمت، بازی از تنوع خوبی نیز برخوردار است؛ وجود کاراکتر‌های دیگر با عملکرد‌های متفاوت مانند شلیک با سلاح‌های اسنایپر یا سلاح‌های سنگین، روند گیم‌پلی را از حالت کاورگیری و شلیک، تاحدودی خارج می‌کند. پس از انجام موفقیت‌آمیز ماموریت‌ها، بازی Cover Fire به شما باکس‌های متفاوتی را در قالب پاداش خواهد داد که درون آنها سلاح‌ها، پرک‌ها (Perk) و موارد گوناگونی از این دست وجود دارد. در کنار بخش داستانی، Cover Fire شامل تورنومنت رقابتی با دیگر بازیکن‌ها در سراسر دنیا و رویدادهایی مانند مقابله با زامبی‌ها را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این اثر خوش‌ساخت را از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی موبایل Cover Fire
پلی‌استور اپ‌استور

بهترین بازی‌ های اکشن اندروید و آیفون

بازی Xenowerk

بازی اندروید و آیفون Xenowerk ساخته‌ی استودیو پیکسل‌بایت حس و حال مشابه‌‌ای با دیگر ساخته‌ی این استودیو، بازی Space Marshals دارد؛ یک اثر اکشن سوم‌-شخص به سبک و سیاق سری بازی کلاسیک Contra با زاویه دید ایزومتریک که شما را مرحله به مرحله در موقعیت از بین بردن لانه‌ها و موجودات جهش‌یافته بیگانه قرار می‌دهد تا از شیوع و گسترش آنها جلوگیری کنید. در طول مراحل می‌توانید ابزار‌ها و سلاح‌های متفاوتی را به‌دست آورید و انها را ارتقا دهید. بازی Xenowerk دارای بیش از ۷۰ مرحله‌ی متفاوت است که با پیش‌روی بازیکن سطح سختی و چالش‌های آنها هم به نسبت افزایش خواهد یافت. Xenowerk با جلوه‌های بصری فوق‌العاده خصوصا در بخش نورپردازی و سایه‌زنی همراه با ارائه‌ی یک کنترل و گیم‌پلی کاربردی، یکی از بهترین‌های سبک اکشن-تیراندازی محسوب می‌شود. می‌توانید این بازی زیبا را از طریق فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور به‌صورت رایگان تهیه کنید.

دانلود بازی موبایل Xenowerk
پلی‌استور اپ‌استور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...