جام نهالی، بزرگترین مسابقه تلویزونی کودکان در شبکه نهال


مسابقه تلفنی "جام نهالی" برای بازخوانی کتابهای مدرسه و با هدف سرگرمی و آموزش از شبکه نهال پخش می شود.



به گزارش دیباچه، مسابقه تلفنی "جام نهالی: تابستان داغ" در ادامه روند مثبت و استقبال شایان کودکان و خانواده ها از مسابقه ششمی ها با هدف افزایش دقت بیشتر در دروس دبستان و نگاهی دوباره به کتابهای درسی در تابستان از شبکه نهال پخش می شود.

جام نهالی، بزرگترین مسابقه تلویزونی کودکان در شبکه نهال


مهدی نیک روش تهیه کننده این برنامه در گفتگو با روابط عمومی شبکه کودک گفت: این سری از مسابقات شبکه نهال تحت نام جام نهالی تابستان داغ و برای به دست آوردن جام نهالی طراحی شده اند و شرکت کنندگان در طول روز با شرکت در این مسابقه و پاسخ دادن به سوالات شفاهی و کسب امتیاز لازم، می توانند به مرحله رقابت تلویزیونی راه پیدا کنند.


وی افزود هر برنامه با تفکیک مسابقه دخترانه و پسرانه با اجرای مریم وطن پور و فرشاد حسن پور برگزار می شود و در هر قسمت 64 نفر از 4 استان با انتخاب رایانه در مقابل هم قرار می گیرند و به صورت دو به دو با هم رقابت می کنند و هر شرکت کننده میبایست رقیب پیش رو حذف کرده و به مرحله بعد برود.


نیک روش گفت در هر مرحله تعداد شرکت کنندگان به نصف می رسد و تمامی امتیازات توسط رایانه ثبت شده و هر شرکت کننده در هر بخش میتواند امتیاز خود را مشاهده کرده و رقیب خود رابشناسد و برنده مسابقه در پایان برنامه با تماس تلفنی از طرف برنامه امکان انتخاب یکی از 9 جایزه ویژه جام نهالی را خواهد داشت.


لازم بذکر است مسابقه جام نهالی از شنبه تا پنج شبنه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نهال پخش می شود و لحظات جذابی و پر هیجانی را برای کودکان ایجاد می کند.
این برنامه قصد دارد تابستانی داغ ،سرگرم کننده وهمراه با آموزش را برای کودکان کشور بسازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند