نحوه دریافت وام فوری در قبال سپرده موسسه مالی و اعتباری کوثر


موسسه مالی و اعتباری کوثر در زمره موسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی می باشد که در سال 1387 با افتتاح اولین صندوق قرض الحسنه فعالیت خود را شروع کرد و در سال 1388 موافقت اصولی بانک مرکزی را دریافت نمود.این موسسه هم اکنون با سرمایه 600 میلیارد تومان در اداره ثبت شرکت ها ثبت می باشد.موسسه مالی و اعتباری کوثر در راستای ارائه خدمات...

موسسه مالی و اعتباری کوثر در زمره موسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی می باشد که در سال ۱۳۸۷ با افتتاح اولین صندوق قرض الحسنه فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۱۳۸۸ موافقت اصولی بانک مرکزی را دریافت نمود.این موسسه هم اکنون با سرمایه ۶۰۰ میلیارد تومان در اداره ثبت شرکت ها ثبت می باشد.موسسه مالی و اعتباری کوثر در راستای ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان خود در سال ۱۳۹۳ به شبکه شتاب متصل شد و هم اکنون در شبکه بانکی کشور به مشتریان خود خدمت رسانی می کند. در این مطلب نحوه دریافت وام فوری در قبال سپرده موسسه مالی و اعتباری کوثر را تشریح می کنیم.

نحوه دریافت وام فوری در قبال سپرده موسسه مالی و اعتباری کوثر

بخشی از مشتریان بانک ها دارای به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت می باشند و نیاز های خاصی دارند.طرح پرداخت وام در قبال سپرده گذاری معمولاً در اکثر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به غیر از بانک های قرض الحسنه اجرا می شود و بانک ها اقدام به دریافت منابع مشتریان می کنند.این منابع با توجه به اینکه بلند مدت می باشند از جذابیت های بیشتری برای بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برخوردارند.

نحوه دریافت وام فوری در قبال سپرده موسسه مالی و اعتباری کوثر

جزئیات پرداخت وام فوری در قبال سپرده موسسه مالی و اعتباری کوثر:

نرخ سود تسهیلات:نرخ سود سپرده+۶ درصد مبلغ تسهیلات:تا ۹۰ درصد سپرده بازپرداخت:۳۶ ماهه جامعه هدف:عموم مشتریان افتتاح سپرده بلند مدت با نرخ سود ۱۲ درصد ارائه درخواست تسهیلات به شعبه اخذ مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده توسط شعبه و تکمیل پرونده اعتباری شما مشتریانی که حساب قبلی در موسسه مالی و اعتباری کوثر دارند نیاز به افتتاح حساب جدید ندارند. ارائه مدارک احراز هویت شغلی

ضمانت وام فوری در قبال سپرده موسسه کوثر

برای دریافت جزئیات کامل مشخصات ضامنین بازنشستگان،شاغلین رسمی،شاغلین غیر رسمی و سایر مشتریان اینجا کلیک نمایید.

مثال۱:

مشتری می تواند مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در موسسه مالی و اعتباری کوثر با نرخ ۱۲ درصد و سود ماهانه یک میلیون تومان سپرده گذاری کند.در این شرایط موسسه مبلغ ۹۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد با اقساط ۳۶ ماهه و مبلغ هر قسط ۳٫۲۵۰٫۰۰۰ تومان به مشتری پرداخت می کند.

مثال۲:

مشتری می تواند مبلغ ۵۰ میلیون تومان در موسسه مالی و اعتباری کوثر با نرخ ۱۲ درصد و سود ماهانه ۵۰۰ هزار تومان سپرده گذاری کند . در این شرایط موسسه مبلغ ۴۵ میلیون تومان وام ۱۸ درصد با اقساط ۳۶ ماهه و مبلغ هر قسط ۱٫۶۲۵٫۰۰۰ تومان مبه مشتری پرداخت می کند.

پیشنهاد می شود مطلب ایران بانکر با عنوان نحوه دریافت وام فوری بانک گردشگری(طرح یکتا) را مطالعه نمایید و آن را با این طرح مقایسه نمایید.

تسهیلات در قبال سپرده موسسه کوثر - سود تسهیلات - سود وام فوری - ضمانت وام فوری - موسسه مالی کوثر - موسسه کوثر - نحوه دریافت وام فوری در قبال سپرده موسسه مالی و اعتباری کوثر - نسهیلات در قبال سپرده - وام بلند مدت - وام در قبال سپرده - وام فوری - وام فوری موسسه کوثر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته اول اردیبهشت 1403/ قشرین و فگستر دو روی...