اینستاگرام قابلیت اضافه کردن دوستان را به ویدئوهای زنده اضافه می کند


اینستاگرام قابلیت اضافه کردن دوستان را به ویدئوهای زنده اضافه می کند

هم رسان: اینستاگرام قابلیت ویدئوهای زنده استریم را از مدت ها پیش برای کاربران خود راه اندازی کرده اما به زودی این قابلیت را گسترش خواهد داد. سرویس فیس بوک اخیراً اعلام کرده روش جدیدی را به ویدئوهای استریم خود اضافه می کند. به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از ابرگیزمو، اینستاگرام به زودی...

اینستاگرام قابلیت اضافه کردن دوستان را به ویدئوهای زنده اضافه می کند
اینستاگرام قابلیت اضافه کردن دوستان را به ویدئوهای زنده اضافه می کند

هم رسان: اینستاگرام قابلیت ویدئوهای زنده استریم را از مدت ها پیش برای کاربران خود راه اندازی کرده اما به زودی این قابلیت را گسترش خواهد داد. سرویس فیس بوک اخیراً اعلام کرده روش جدیدی را به ویدئوهای استریم خود اضافه می کند.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از ابرگیزمو، اینستاگرام به زودی این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا دوستان خود را به ویدئوهای استریم اضافه کنند. بدین ترتیب آنها می توانند با دوستان خود که در مکان های دیگری هستند نیز استریم زنده داشته باشند.
درحال حاضر این قابلیت در اینستاگرام در مرحله آزمایش است در نتیجه مشخص نیست که این سرویس چه زمانی برای تمامی کاربران فعال خواهد شد.
اضافه کردن دوستان به ویدئوهای زنده استریم بسیار آسان است. تنها کافی است کاربران هنگامی که فیلم زنده پخش می کنند روی آیکون جدید (new icon) در قسمت پایین سمت راست صفحه ضربه بزنند و هر فردی را که در حال تماشای ویدئوی آنها است، به ویدئو خود اضافه کنند.

اینستاگرام قابلیت اضافه کردن دوستان را به ویدئوهای زنده اضافه می کندزمانی که مخاطب اضافه می شود، صفحه به دو قسمت تقسیم می شود و مهمان درست زیر صفحه کاربر قرار می گیرد. بازدیدکنندگان می توانند هر دو ویدئو را تماشا کرده، نظر دهند و قلب ارسال کنند.
کاربران می توانند مهمان خود را حذف کنند و فرد دیگری را در طول پخش ویدئوی خود اضافه کنند یا از پخش ویدئوی زنده (broadcast) خود خارج شوند.
ایسنتاگرام می گوید این قابلیت در حال حاضر در جمع کوچکی از کاربران در حال آزمایش است و در عرض چند ماه آینده در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی