کانر مک گرگور: فرمانروای جدید بوکس خواهم شد


کانر مک گرگور: فرمانروای جدید بوکس خواهم شد

کانر مک گرگور از آمادگی بالای خود، برای پیروزی در برابر...

طرفداری- کانر مک گرگور مبارز صاحب نام UFC، در اولین بازی حرفه ای بوکس خود به مصاف فلوید می ودر بوکسور سرشناس آمریکایی خواهد رفت.

به گزارش skysports مک گرگور امیدوار است، بتواند رکورد 49 مسابقه بدون شکست می ودر را به پایان برساند. گرچه از نظر بسیاری از کارشناسان بوکس، وی کار سختی پیش رو خواهد داشت. زیرا که تجربه و آشنایی کافی با قوانین بوکس را ندارد و از طرف دیگر باید با می ودر بوکسور شکست ناپذیر آمریکایی مسابقه دهد.

کانر مک گرگور در جدیدترین مصاحبه ی خود گفت:

من برنامه ی مشخصی برای مبارزه با می ودر دارم، تمام عمرم را مشت زده ام پس این مبارزه بوکس تجربه ی جدیدی برای من محسوب نمی شود. می خواهم با شکست دادن می ودر در 26 آگوست، علاوه بر MMA در بوکس نیز حکمرانی کنم. برخی منتقدان شانس کمی برای من قائل هستند چرا که می ودر تجربه بیشتری در بوکس دارد، اما آن ها تمرینات، مهارت ها و موفقیت های مرا نادیده گرفته اند. گرچه من با این گونه نظرات غریبه نیستم و بدون توجه به این نظرات به مسابقه خواهم رفت و اطمینان دارم که پیروز خواهم شد، و بعد از این مسابقه من خدای بوکس خواهم شد.

وی در ادامه افزود:

می دانم می ودر تاکنون توانسته بوکسور های بزرگی چون ریکی هاتون، اسکار دلاهو، مانی پاکیائو را شکست بدهد و انگیزه ی زیادی دارد، تا با پیشی گرفتن از رکورد راکی مارسیانو و به دست آوردن 50 پیروزی به رکورد منحصر به فردی برسد، من نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و اکنون در وزن مناسبی قرار دارم و تلاش می کنم که تا روز مسابقه به فرم ایده آلی برسم. به نظرم این مسابقه بزرگترین مسابقه ی تاریخ بوکس است و قطعا تماشاچیان زیادی از سراسر دنیا برای دیدن این مسابقه به لاس وگاس خواهند آمد و مطمئنم که شاهد مسابقه فوق العاده ای خوهند بود.

کانر مک گرگور و فلوید می ودر در تاریخ 26 اگوست در لاس وگاس به مبارزه خواهند پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت