نام رسمی «اندروید اُو» این هفته اعلام می‌شود


موبنا، رضا خواجه‌ند – نام رسمی نسخه بعدی سیستم عامل گوگل که با حرف انگلیسی O آغاز می‌شود از مدت‌ها قبل مورد گمانه‌زنی کارشناسان و مراکز خبری قرار گرفت و این طور که امروز اعلام شد، شرکت گوگل تصمیم دارد در تاریخ 21 آگوست یعنی همین هفته نام کامل نسخه جدید اندروید را اعلام کند. این خبر را «دیوید راداک» مدیر سایت خبری «اندروید...

موبنا، رضا خواجه‌ند – نام رسمی نسخه بعدی سیستم عامل گوگل که با حرف انگلیسی O آغاز می‌شود از مدت‌ها قبل مورد گمانه‌زنی کارشناسان و مراکز خبری قرار گرفت و این طور که امروز اعلام شد، شرکت گوگل تصمیم دارد در تاریخ ۲۱ آگوست یعنی همین هفته نام کامل نسخه جدید اندروید را اعلام کند.

این خبر را «دیوید راداک» مدیر سایت خبری «اندروید پلیس» منتشر کرد و توضیح داد به نقل از یک منبع آگاه کاملا موثق که از فعالیت‌های داخلی گوگل مطلع است، این مطلب را به دست آورده است.

نام رسمی «اندروید اُو» این هفته اعلام می‌شود

او در این خصوص روی صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر گفت: «من نمی‌خواهم هیجان و شگفتی کاربران برای اعلام نام جدید نسخه اندروید را از بین ببرم و به همین خاطر نام جدید را اعلام نمی‌کنم. اینکه تاریخ اعلام این نام را گفتم چیزی را برملا نمی‌کند و کاربران می‌توانند این هفته منتظر اعلام رسمی گوگل باشند».

توئیتی که آقای راداک منتشر کرده است نشان می‌دهد که او هم اکنون از این کلمه باخبر است و نمی‌خواهد آن را به طور عمومی اعلام کند. راداک توضیح داد که دفتر مرکزی شرکت گوگل برنامه‌ریزی کرده است در تاریخ ۲۱ آگوست با برگزاری مراسم ویژه این نام را به گوش همگان برساند.

نام رسمی «اندروید اُو» این هفته اعلام می‌شود

در ادامه این توئیت گفته شد: «گوگل برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داده است تا برای رونمایی از این کلمه یک نمایش بزرگ ارایه دهد. باید منتظر ماند و این مراسم را دید».

بیست‌ویکم آگوست روزی است که در آن در منطقه آمریکای شمالی خورشید به طور کامل می‌گیرد و ساکنان این منطقه می‌توانند شاهد یکی از نادرترین کسوف‌های قرن باشند. اینکه گوگل چنین روزی را برای رونمایی از نام جدید اندروید انتخاب کرده است می‌تواند با رویداد مذکور در ارتباط باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق