الگوهای ورزشی کیمیا علیزاده چه کسانی هستند؟!


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ کیمیا علیزاده زنوزی نخستین بانوی مدال‌آور ایران در المپیک که سال گذشته را بواسطه مدال ارزشمند خود، در تاریخ ایران ثبت کرد. باید جالب باشد که بدانیم الگوهای ورزشی کیمیا علیزاده براتی چه کسانی هستند؟ که این چنین منسجم مسیر موفقیت را در پیش گرفته است....

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ کیمیا علیزاده زنوزی نخستین بانوی مدال‌آور ایران در المپیک که سال گذشته را بواسطه مدال ارزشمند خود، در تاریخ ایران ثبت کرد. باید جالب باشد که بدانیم الگوهای ورزشی کیمیا علیزاده براتی چه کسانی هستند؟ که این چنین منسجم مسیر موفقیت را در پیش گرفته است.

الگوهای ورزشی کیمیا علیزاده چه کسانی هستند؟!

کیمیا علیزاده

تکواندوکار سرشناس کشورمان که تا کنون احترام همه شرکت‌کنندگان و تماشاگران حاضر در رقابت‌ها از همه دنیا را برانگیخته است، با تلاش خستگی‌ناپذیری که در ورزش انجام داده یک الگو از خود برای دختران ایران ساخته است و در موارد زیادی باعث جهت مند شدن دختران زیادی شده است. البته کیمیای جوان ما نیز برای خود مدل و الگو تعریف کرده است.

او در دوره جوانی، که مهم ترین دوره تکوین شخصیت افراد است و رشد کمالات انسانی از سرعت بیشتری برخوردار می‌گردد، اولین و بهترین اسطوره زندگی‌اش را مهرو کمرانی استاد تکواندو خود می‌داند. صحبت‌های کیمیا علیزاده در گفتگو با سایت جهانی تکواندو در پاسخ به این سوال که الگوهای ورزشی شما چه کسانی هستند؟ را در ادامه می‌خوانید:

تکواندوکار ارزنده کشورمان در خصوص مهرو کمرانی گفته است: “تمام موفقیت‌های فعلی خود را مدیون استادم (مهرو کمرانی) هستم و هم از لحاظ ورزشی و اخلاقی تاثیر زیادی روی من داشته است. امیدوارم روزی بتوانم جواب زحمات او را بدهم!

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اسطوره تکواندوی بانوان و آقایان استاد کمرانی و استاد ساعی هستند، خداوند به هر دو عزیز عمر با عزت عطا فرماید.

حالا نگاهی داریم به الگوهای ورزشی کیمیا علیزاده که به سایت جهانی تکواندو معرفی کرده است: اما هادی ساعی، افتخار تکواندو کشورمان، وو جینگ‌یو (دارنده ۲ طلای المپیک از چین) و لی دای هون از کره جنوبی (دارنده نقره المپیک لندن و برنز المپیک ریو و قهرمان جهان) هم الهام بخش‌های زندگی ورزشی من هستند.

الگوهای ورزشی کیمیا علیزاده چه کسانی هستند؟!

وو جینگ‌یو ( Wu Jingyu )

الگوهای ورزشی کیمیا علیزاده چه کسانی هستند؟!

لی دای هون ( Lee Dae-hoon )

لازم به ذکر است که کیمیا این روزها به خاطر مصدومیت‌های بی پایان خود از تکواندو فاصله گرفته است و در این باره می‌گوید: عمل دستم قطعی شده و قرار است پزشکان پس از MRI در مورد جراحی مچ پای راستم نظر نهایی را بدهند. تمام تلاشم را می‌کنم تا در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ مسابقه دهم، سالهاست با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنم اما مصدومیت من را از اهدافم دور نمی‌کند. با دوری بلند مدت از میادین رنکینگ من در این مدت پایین می‌آید، اما هنوز سه سال تا المپیک زمان داریم و می‌توانم امتیازات عقب افتاده را جبران کنم.

مطالب مرتبط:

کیمیا علیزاده فعلا کاریکاتور را به تکواندو ترجیح داده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟